Az én olcsó,kis költségvetésből készült,használt kosztümös, B-film életem

"Hogyan csinálják ezt az emberek - félretenni minden félelmüket és feltétel nélkül bízni valakiben, minden tökéletlenségük és félelmük ellenére? "

"Azthiszem, az agyam már sohasem fog rendesen működni. Legalább csinos vagyok." (Bella)


The sun will always shine,
That's how you make me feel,
We're gonna be all right,
Cause what we have is real,
and we will always be together.


Itt vagyok megint...

Hihetetlen második nap és második post.
Amúgy ma nem történt semmi érdekes. Fát vágtam(elég sokat), palacsintát sütöttem. Játszottam az állatokkal. És filmeztem.
Holnap tanulni kellene, nagyon nem ártana. De azért tettem már a dolog érdekében ugyanis leszedtem az Adobe flash CS3 professional-t. Holnap feltelepítem és mehet a menet. Jövő héten csak 3 ZH-m lesz. Végülis már a 4.héten vagyunk csak kell a ZH. :S
És jövő héten lesz az első koriest amire mi is megyünk. Igazából én már jobba várom a görkoris részt, az valahogy jobban fekszik nekem. Ráadásul nem is megy olyan jól a korizás most. Fogalmam sincs hogy miért.:S
Nah jó, megyek fürdeni és még nézem egy kicsit a Fenyvesvölgyi kalandokat.
Jó éjt!

XOXO,M

2 megjegyzés:

Julcsi írta...

Nem akarlak elkeseríteni, de neked 4 ZH-d lesz jövőhéten, nekem lesz 3 ZH-m. Bocsi hogy ilyen jó híreket hozok neked. :D:S

Mellee írta...

Sajnos láttam. de az utolsó az nem lesz vészes.
Hülye Flash nem megy a feltelepítése. Már komolyan elegem van belőle:S
Neked ment?

Megjegyzés küldése