Az én olcsó,kis költségvetésből készült,használt kosztümös, B-film életem

"Hogyan csinálják ezt az emberek - félretenni minden félelmüket és feltétel nélkül bízni valakiben, minden tökéletlenségük és félelmük ellenére? "

"Azthiszem, az agyam már sohasem fog rendesen működni. Legalább csinos vagyok." (Bella)


The sun will always shine,
That's how you make me feel,
We're gonna be all right,
Cause what we have is real,
and we will always be together.


összegzés

Nah megint kicsit sokára de itt vagyok és írok egy újabb összefoglalót.
Suli? Hát szünet van már egy pár napja,hála az égnek. Kicsit sok volt az hogy az utóbbi 5 hétben hetente minimum 4 vagy 5 ZH-t írtunk. Kicsit kikészültünk barátnőmmel.Már annyira vártuk a szünetet hogy az csak na. De ez is eljött sőt lassan már vége is van, már egy hét sincs hátra és megint suli,kezdődhet a mókus kerék,azzal a kivétellel hogy jövő héten nem lesz csak egy ZH-m de az se lenne muszáj megírni de mégis megírom mert ki tudja meg hát jó a társaság ezért bejárunk gyakra így jövőre kevesebbet kell majd ismételnünk.
Eddig jó volt a szünet. Hála az égnek a Húsvétot túl éltem locsolkodás nélkül,apunak volt egy gyenge próbálkozása egy kis pohárnyi vízzel de nem jött össze,anyu takarója viszont vízes lett :D:D:D Feri lefizettem így nem akart meglocsolni, egyetlen embernek sikerült lelocsolnia nagy néném férjének engedtem csak meg,senki másnak. Szóval a locsolkodás kimaradt és még nyuszit se kaptam. :S:S Nah de túl élem azt hiszem!
Egyre jobban haladunk a házzal,mármint a héten elvileg meg lesz minden. És hétvégén már voltunk is és rendeztük a kertet. És van EPREM!!!! :D:D:D És egy új kutyánk is,Boginak hívják egy szép kislány,Pumi és kb.4 éves és marad. :D:S Ha minden jól megy akkor másfél-két hét és költözünk. Remélem sok ZH-m lesz akkor.
Utol értem magam az olvasni való szintjén is,végre azt olvasom amit kell már folytatnom mert már rég olvastam de itthon erre is van időm főleg hogy nem kell tanulnom.
Közben meg volt egy kis gép újra telepítés és most megint gyors a kicsike. :D
És tervezgetjük a jövőt! Asszem megyek is vissza mert már rám fér. Holnap pedig lehet rakok fel képeket a házról mert elvileg megyünk és akkor csinálok képeket!
jóccakát és Hellóóó!

8 megjegyzés:

Szerzetes írta...

Köszönöm kérdésed, imádom az epret, hozhatsz is jövő héten 1-2... kilóval :D
Házavatót léci akkor tartsd már, amikor mi is ráérünk és mehetünk! :P

Mellee írta...

Ferinek van finom csokis epre,abból is kérsz??
Tényleg eljönnétek a ház avatóra?? Nem lesz ott más csak kaja(ekkor Peti felkapja a fejét) és nagy piálás. :D:D:D Szóval mindenki részeg és kajás. :D:D

Szerzetes írta...

Nem tolerálom a részegeket, szal szerintem kiha... ...kaját mondtál? Mi lesz a menü?
~140km... hm.... :D

Mellee írta...

hát a menü bográcsos szerintem meg szalonna sütés ki mit akar,plusz lehet hogy sütit is csinálok :D

Szerzetes írta...

Huhuhuhuhuuuuu mehessünk léci léci léci! :D
Bográcsost akarok! :D

Mellee írta...

Gondoltam hogy a kaja fel kelti az érdeklődésedet,de szerintem majd összehozzunk valami hasonlót valamikor,jah és valahol :D:D:D

Szerzetes írta...

Okés benne vok! Bár egy úgy hangzott h a házavatóra nem vagyok meghívva :D

Mellee írta...

hát te tudod hogy jössz-e vagy sem :D:D:D

Megjegyzés küldése