Az én olcsó,kis költségvetésből készült,használt kosztümös, B-film életem

"Hogyan csinálják ezt az emberek - félretenni minden félelmüket és feltétel nélkül bízni valakiben, minden tökéletlenségük és félelmük ellenére? "

"Azthiszem, az agyam már sohasem fog rendesen működni. Legalább csinos vagyok." (Bella)


The sun will always shine,
That's how you make me feel,
We're gonna be all right,
Cause what we have is real,
and we will always be together.


"Lassú életű emberek voltak, akiken nem látszott, hogy öregednének, hogy legyűri őket a betegség vagy a halál, hanem csak egyre áttetszőbbé lettek az idők során, emlékekké váltak, egy letűnt kor árnyaivá, míg egészen el nem mosta őket a feledés."

/Gabriel García Márquez/

Ezt a kis idézetet nem rég találtam. Nekem tetszik az egyik fic-ben olvastam de nagyon elgondolkodtató.
És a héten megkaptam.Azt mondták hogy az én blogomhoz nem lehet mit hozzá szólni, még egyszer köszi Peti, de ha nem tetszik ne olvasd. Ez van.
Bár ha már így állunk akkor várom építő jelegű kritikádat hogy mi nem tetszik benne és mi az ami tetszik??
Vagy te milyennek képzelsz el egy blogot??
Én is csináljam olyanra mint Katus?? Én valamilyen szinten szeretem ha személyesebb a blog.

Tessék egy kis nyugtató zene:
http://www.youtube.com/watch?v=92nrk5auhdw
Ez egy kis előzetes már a New moon zenéi közül,ugyanis ezt is beválogatták már.

És Peti kedvéért egy link: Milyen a jó blog?
http://aurus.freeblog.hu/archives/2008/05/02/Milyen_a_jo_blog/

5 megjegyzés:

Szerzetes írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Szerzetes írta...

Szeretnék bocsánatot kérni!
Olyan dologról mondtam negatív véleményt, amit igazán nem is ismertem. Hiba volt.
Végig olvastam pár bejegyzést és rá kellett jönnöm, h tök más az egész blog, mint ahogy én azt a fejemben elképzeltem.
Tetszik amit írsz, mert te vagy benne, úgy ahogy ismerlek, de ugyan akkor jó pár új infót is megtudok :)
Szereztél egy új olvasót. (az animált twájlájtos képek kicsit zavarnak, de túlteszem magam rajtuk)
Peti

Mellee írta...

Látom azért az első bejegyzést kitörölted. :D:D
De ezt nem azért írtam hogy megbántsalak csak hogy az enyémre is lehet kommentet írni. :D:D
Bocsi az Alkonyat is én vagyok,így maradnak de majd gondolkozok rajta és lehet egy-kettőt leveszek. :D:D:D

Julcsi írta...

Nekem tetszik a blogod úgy ahogy van. Ezek azok az infók amiket nem találsz meg google-n, mert aki másra kíváncsi pl hogy éppen hogy áll az orsdzág politikai helyzete, vagy egyéb, arr rá lehet keresni google-n. :P Jah Peti ezt nem piszkálódásképpen írtam. :D:D

Mellee írta...

Imádollak Kedves Julcsi!
Köszi hogy kiállsz mellettem!

Asszem 2:0 a mi javunkra Petivel szemben. :D:D:D

Megjegyzés küldése