Az én olcsó,kis költségvetésből készült,használt kosztümös, B-film életem

"Hogyan csinálják ezt az emberek - félretenni minden félelmüket és feltétel nélkül bízni valakiben, minden tökéletlenségük és félelmük ellenére? "

"Azthiszem, az agyam már sohasem fog rendesen működni. Legalább csinos vagyok." (Bella)


The sun will always shine,
That's how you make me feel,
We're gonna be all right,
Cause what we have is real,
and we will always be together.


Tegnapról kicsit lemaradt hogy szombaton Szegeden voltunk és megnéztük a Transformers második részét ami a Bukottak bosszúja alcímet kapta.

Történet:
Miután Optimus Fővezér és katonái sikeres győzelmet arattak az Álcák ellen a Föld békéjéért, azt hitték, béke honol majd. De a harc még csak most kezdődik... Egy Scorpinox nevű Álca Megatron holtestét ellopja és saját szikrájával feltámasztja. Megatron és cinkosa, Üstökös most új erőkkel az oldalukon esküszik kegyetlen bosszút az autobotok ellen. Viszont feltűnik egy ősi erő is, aminek köze van Cybertron-hoz és a Földhöz. Kérdés, hogy kinek az oldalán áll majd?

A film tetszet. A történet nagyon jó volt. A trükkök mint mindig a legjobbak voltak. Több akció,több robot és több izgalom volt benne. Ebben a részben már sokkal több robot szerepet kapott és nem utolsó sorban humoros is volt. Persze a szokásos pasi elköltözik,de történik valami, majd a csaj utána megy és végül megmentik a világot. Félre értés ne essék tényleg tetszett és kivételesen semmi de nincs ebben a mondatban. Bár nekem kicsit sokat beszéltek a robotok, de tetszet hogy sokkal több volt benne a jók részéről is, és persze hogy sokkal több volt a főhősök életének bemutatása. És sokkal viccesebb volt mint az első. És az akció, jesszusom, a jelenetek azok felül múlhatatlanok. Remélem hamar jön a következő rész is. A régi jó robotok sintén szerepelnek benne, nem kis izgalommal. És a megszokott szereplőink is benne találhatóak a filmben.

Egy kis előzetes: http://www.youtube.com/watch?v=7InTpNWJ4HQ

9 megjegyzés:

Szerzetes írta...

4. dolog a postoddal kapcsolatban:
1. Navara van-e a filmben?
2. Elhiszem h imádsz postolni, de legyen meg az a pénteki vizsga és aztán postolj! :)
3. A földön 3 féle ember él: aki tud számolni és aki nem

Mellee írta...

Először is ez csak 3 dolog a postommal kapcsolatban. :D
Másodjára nincs benne Navara max. mellékszereplőként mondjuk az egyik jelenetben egy sokkal szuperebb és spécibb robot mellet. :D
Harmadjára pedig a pénteki vizsgára tanulok, de sok jót nem ígérek mert sok az anyag én pedig nagyon luuuussstttaaa vok és már nagyon elegem van a tanulásból. :'(

Mellee írta...

És ne piszkálj mert én se piszkáltalak a logikával. :S :(

Szerzetes írta...

Nem is lett meg! Bezzeg ha piszkáltál volna! Nem akarom mondani, de a te hibád h nem lett meg a logikám :D
Én előre látó vagyok és mikor te rámfognád h: "nem piszkáltál és azért nem lett meg a fizika" akkor majd tudom mutogatni ezt a blogot neked :D
öööööööööö mit akartam
Jah! Holnap megyek Jégkorszak 3 3D-re...

Mellee írta...

És nélkülem mész,ráadásul tudod hogy nekem tanulnom kell. :@ És még meg is mondod??
Nem piszkáltalak mert közülünk te vagy a legjobban tanuló és gondoltam nélkülünk is megy a tanulás még ha NEM is mondjuk. :D

Szerzetes írta...

Hahahaha :D Legjobb tanuló :D Ez tetszett :D
Legjobbak a jegyeim, ez helytállóbb! Nem tudok tanulni, amit megértek azt megjegyzem...
Ez a bünti amiért nem tanulsz most sem hanem kommentelsz! :D
Akartunk menni az "Infósok fizika vizsga előtt" c. filmre, akartunk is vinni titeket, csak elfogyott az összes jegy :( Aztán a Jégkorszakban semmi érdekes nincs, szal gondoltuk biztos nem érdekelne....

Mellee írta...

Hát köszi, nah nem baj majd én is megnézem. De azért pénteken szurkoljatok nekünk mert kelleni fog. :D:$

Szerzetes írta...

Szurk szurk! Meglesz! :D

Mellee írta...

Köcce :D

Megjegyzés küldése