Az én olcsó,kis költségvetésből készült,használt kosztümös, B-film életem

"Hogyan csinálják ezt az emberek - félretenni minden félelmüket és feltétel nélkül bízni valakiben, minden tökéletlenségük és félelmük ellenére? "

"Azthiszem, az agyam már sohasem fog rendesen működni. Legalább csinos vagyok." (Bella)


The sun will always shine,
That's how you make me feel,
We're gonna be all right,
Cause what we have is real,
and we will always be together.


Nah mint látjátok kicsit megváltozott a blogom kinézete. Remélem tetszik még ha nem is teljesen azok a vidám színek amik kellenének hogy legyenek de azért ez sem olyan rossz. Amúgy én inkább a sötétebb színeket kedvelem.
Szóval azt is megértem hogy vége lett a vizsga időszakomnak. Hihetetlen,azt hittem hogy sohase lesz vége, de mégis csak vége lett. És jobban nem is sikerülhetett volna. 5ből 5 tárgy sikerült. Igaz nem a legjobb jegyek de csak sikerültek és ezzel így már 88 kreditem van összesen és azért 24 kreditet csak hozzá tettem most is. Sajnos 9tárgyból csak 5ből sikerült eljutnom vizsgáig de ez mind sikerült is. Én mindennek örülök és várom a következő félévet amikor is 7 tárgyam lesz:
Távközlő hálózatok, Közelítő és szimbólikus számítások, Számítástudomány alapjai, Intelligens rendszerek, illetve újra a Számítógép grafika, Algoritmusok és adatszerkezetek és a Programozás 2.
Ez 30kredit plusz ehhez még jön a testnevbelés ami ismét görkori-jégkori lesz.
Most pedig élvezem azt hogy nem kell tanulnom mindennap. És olvashatok és nézhetek filmet akkor amikor csak akarok. SZABADSÁG!
Most pedig nézem a Nemzet arany-át. Igazából szeretem ezeket a filmeket amik a templomosokkal fogalalkoznak és ez egy nagyon jó példa potn erre,tele van akcióval,nyomozással és fejtörőkkel, szóval maga a menny.
Valamit majdnem elfelejtettem. Szóval tudom hogy nem sokat olvassátok a blogomat de ezúton szeretnék megkérni mindenkit hogy aki olvassa az létszíves szavazzon már ezen az oldalon: http://www.konyvmolykepzo.hu/e-hir.htm mert ha összejön 50000 szavazat akkor novemberben a kedvenc könyvem és Julcsi kedvenc könyve is az Eclipse puha és kemény borítós változata is egyszerre jelenik meg. Ha nem akkor csak a kemény borítós változat, ami egy ezressel többe kerül és mi alapból a puhát vettük meg és hogy nézne ki ha ez más lenne és mi szeretnénk olvasni hamar. Kérlek titeket hogy szavazatok! Előre is köszi!
Nah de nézem is tovább a filmet. XOXO M

3 megjegyzés:

Szerzetes írta...

Nekem bejön a sötét :)

Julcsi írta...

Nekem is tetszik.:) Remélem összejönnek a szavazatok, mert ha nem akkor majdnem fél évet kell várnom arra h megvehessem a könyvet.:( Szóval mindenki szavazni.:D:D

Mellee írta...

Ahogy mondod Julcsi,tessék mindenkinek szavazni még ha nem is szereti de minket szeret. És köszönjük!

Megjegyzés küldése