Az én olcsó,kis költségvetésből készült,használt kosztümös, B-film életem

"Hogyan csinálják ezt az emberek - félretenni minden félelmüket és feltétel nélkül bízni valakiben, minden tökéletlenségük és félelmük ellenére? "

"Azthiszem, az agyam már sohasem fog rendesen működni. Legalább csinos vagyok." (Bella)


The sun will always shine,
That's how you make me feel,
We're gonna be all right,
Cause what we have is real,
and we will always be together.


Nah akkor most folytatom picit.
A hetem elég jó volt. Hétfőn Analízis Zh ami szar lett,majd egy kis logika tanulás ami nem volt rossz. Kedd reggel-este kori és persze robotika Zh meg assembly Zh. És az esti koriest nagyon jó volt. Ebben a féévben ez volt az utolsó koriest és ki kellett használni így mi is elmentünk. Kollégiumi koriest volt vagyis verseny is volt amit megint mi azaz a Károlyi nyerte meg. És persze korizniis jó volt. Délelőtt barátnőm megsérült de hát ez se akadályozhatta meg hogy eljöjjön korizni. Azért még egyszer bocsi,kicsit félre értettük egymást!
Szerda,nah az mókás volt! Először egyetlen órám volt az írányitástechnika és hát új terem,új tanár de nem volt rossz csak sajna végig tartotta. :S
Nah de utána végig jártunk a boltokat nyaláncért,fülbevalóért meg hasnoló kiegészítőkért. Majd vissza a koliba és elkészültem az estére. Összeszedtem másik barátnőmet és irány Julcsi és a hajfestés. Be lettem mellírozva. És nagyon jó lett és nagyon tetszik bár elrontottuk de így még jobb lett. De mindez a felhajtás azért volt mert mentünk TTIK-s természettudós bálba ami nagyon jó volt. Volt kaja,zene,tánc még stand up comedy is. És hogy végül hogy néztünk ki?? Tessék...

Majd csütörtökön újabb két Zh,rohanás haza és pénteken még egy Zh.De a pénteki legalább megérte mert sikerült ami jó hír.A hétvégém Feris volt és kevésbbé tanulós bár kellett volna,szóval holnap szurkoljatok mert újabb két Zh ami nem lesznek könnyűek és még sokat ekll rá tanulnom. :S
Majd írok megint a héten.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése