Az én olcsó,kis költségvetésből készült,használt kosztümös, B-film életem

"Hogyan csinálják ezt az emberek - félretenni minden félelmüket és feltétel nélkül bízni valakiben, minden tökéletlenségük és félelmük ellenére? "

"Azthiszem, az agyam már sohasem fog rendesen működni. Legalább csinos vagyok." (Bella)


The sun will always shine,
That's how you make me feel,
We're gonna be all right,
Cause what we have is real,
and we will always be together.


Újra van net :D

Ismét visszatértem közétek és újra felszólalok. Nah jó az igazság az hogy a múlt hét szombati viharnak köszönhetően,idézem: " Az egyik árboc ledőlt,ezért nincs internet." Szóval az egyik srác árboca eldőlt ezért nem volt netünk. De voltak a netes srácok és már "állt" az árboc. :D:D Kicsit volt gond mert sikeresen lereseteltük a rádiót ami ennek hatására mindent elveszített és mire kiértek tegnap este már nem tudtak mit csinálni vele ezért ma hoztak egy új rádiót és láss csodát, 2perc múlva már volt is net. Persze mindez abba került hogy mi mindennap hívtuk őket. Kicsit már lehet utálnak de kit érdekel.
Ebben a jó pár napban semmi érdekes nem történt velünk, igazából így net nélkül egész nap amikor csak tehettem filmet vagy sorozatot néztem mivel jobb dolgom nem volt. "Szerencsére" se Julcsival, se Ferivel nem tudtam így beszélni.
Julcsi ha esetleg ezt olvasod akkor jó szórakozást a nyaraláson,és érezd jól magad helyettem is. :D És csípj fel valami helyes napbarnított srácot. :D:D
Igazából csak a napi rutin volt meg, filmezés és este locsolás. Egyik este kimentem görkorizni is és jelentem MÉG TUDOK KORIZNI. :D Lehet ma is kimegyek, már mondta is a bátyám hogy elmehetnénk biciklizni is.
Lassan de biztosan folytatjuk a ház javítását is ugyanis nemsokára hozatunk cserepet és végre csinálják majd apáék a tetőt és végre nem fognak beázni a kismacskák.
Kicsit elszoktam már az olvasástól lustább vagyok én annál de azért belekezdtem egy könyvbe amit az egyik barátnőmtől kaptam kölcsönt. A címe Lara Adrian: A vámpír csókja .
Történet:
Legyőzhetetlen vágy, túlvilági érzékiség; az első érintés halálos. Félig ember, félig démoni lények ők, akik több ezer éve velünk élnek. A múltban a Rend őrei biztosították a békét, de a múlt köddé vált, ez már a jövő…
Véres háború dúl. A vámpírok ellepték az utcákat, kedvükre lakmároznak, senki sincs biztonságban. A Rend közbelép, de harcosainak lelkében sötét titkok rejlenek. Lesznek, akik győzedelmeskednek, és lesznek, akik elbuknak, de minden harcosnak tudnia kell: ha a szerelem megkísérti, csakis egy kiszámíthatatlan és kegyetlen nő képében teszi, és ez még a legkeményebb harcost is térdre kényszeríti.

Gabrielle egy bárban pillantja meg a sötét hajú, érzéki férfit. Beleborzong a nézésébe, azonnal megkívánja. Pár pillanat múlva azonban egy véres gyilkosság szemtanúja lesz, és túl későn eszmél rá, hogy démoni játszmába keveredett egy vámpírfejedelem oldalán…

"Erotikus, vérszomjas, csábító" – J. R. Ward, az Éjsötét szerető írója

Jó olvasást!
XOXO M

2 megjegyzés:

Julcsi írta...

Örömmel olvasom hogy újra van neted.:D Akkor remélem este tudunk majd beszélni.
A nyaralás jó volt.:D De a napbarnított pasik... Nah de majd mesélek.

Mellee írta...

Na barnított pasik??? Nem hoztál haza egyez-kettőt?? :D

Megjegyzés küldése