Az én olcsó,kis költségvetésből készült,használt kosztümös, B-film életem

"Hogyan csinálják ezt az emberek - félretenni minden félelmüket és feltétel nélkül bízni valakiben, minden tökéletlenségük és félelmük ellenére? "

"Azthiszem, az agyam már sohasem fog rendesen működni. Legalább csinos vagyok." (Bella)


The sun will always shine,
That's how you make me feel,
We're gonna be all right,
Cause what we have is real,
and we will always be together.


Megint egy hét...

Na minden lecsendesedett itthon. Mindenki alszik,csak én vagyok fent és zenét hallgatok,amit nektek is meg kell hallgatnotok:
http://www.youtube.com/watch?v=SCDT7X_lhzk&eurl=http://www.charmedrain.gportal.hu/gindex.php?pg=29624960
Ilyenkor lehet a legjobban gondolkodni és persze tölteni. Jah igen épp Alkonyatot töltők,a filmet és nem mozis elvileg.:D:D Igaz két CD-s és még mindig feliratos de nem érdekel láthatom őket végre nem homályosan. :D:D Persze azért április 28-a DVD megvétel,nem marad ki.
Ha Julcsi olvasná akkor mondom hogy hétfőn elviszem neki a filmet. :D
Sötét van és megy ez a zene,hihetetlen gondolkodtató. Bubu is alszik már,itt szuszog mellettem a kis drága. Holnap irány Oroszlány.Jó lesz,egy hétvége csak Ferivel.
És jövő héten 4ZH megint. :S
A hét az szinte csak a ZH-ból állt vagy arra készülésből.Hétfő analízis ZH, kedd tanulás de úgy hogy mindenféle kori kihagytam(tesi óra,se kori est se).Szerda iránytech ZH, ma pedig sztocha nagy ZH, de szerencsére egyik se lett olyan rossz.Aminek örülök.És ugyanez lesz jövő héten is.
Nah jó azért szerdán volt egy mozi délután mert elmentünk megnézni a Véres Valentin 3D-t. Ami jó volt,a horror filmet vígjátékká változtatunk,többet nevettünk rajta mint kellett volna,jó volt és a 3D élvezet amikor az orrod előtt áll meg a csákány az valami isteni. :D Úgyhogy asszem megyünk még ilyen moziba. :D
Fél 1 van,aludni kellene de nem megy,mostanában annyi minden jár a fejemben. A költözés, a suli, a haverok, a költözés, a suli, minden...
Remélem egyszer ezek megoldódnak és minden jó lesz.
Nah asszem megyek aludni,holnap hosszú nap lesz.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése