Az én olcsó,kis költségvetésből készült,használt kosztümös, B-film életem

"Hogyan csinálják ezt az emberek - félretenni minden félelmüket és feltétel nélkül bízni valakiben, minden tökéletlenségük és félelmük ellenére? "

"Azthiszem, az agyam már sohasem fog rendesen működni. Legalább csinos vagyok." (Bella)


The sun will always shine,
That's how you make me feel,
We're gonna be all right,
Cause what we have is real,
and we will always be together.


találjatok ki címet!(várom hozzászólsásként az ötleteket)

Nahát akkor kezdjünk bele, a hétvégém az a szokásos módon zajlott, otthon szülők. Feri, bubu meg a stb. Semmi izgi nem történt, hacsak na jó anyuékkal néztünk egy házat de hát bátyámnak és nekem nem nyerte el a tetszését, anyuék már most is beköltöznének. De hát majd összedől a ház és hiába nagy, 5 millió forint és hát én nagyon nem vagyok kibékülve vele. Nagyon nem hiányzik a hátam közepére sem az a ház.Olyan sötét, a falak repedezettek, a folyosó plafonja is leakar szakadni, nem tudom mit akarnak anyuék vele. remélem találunk másik házat is mert én nem akarok oda költözni.
Ma már volt egy analízis zh-m és ha ez nem lenne elég úgy keltem fel hogy vörös az egyik szemem, remélem használ valamit a szemcsepp mert nem nagyon van időm hogy elmenjek szemészetre. Sok gyakorlat és még a zh-ra készülés is ott van. Ráadásul most is átnéztem vagy 15 oldalt és nem sok minden marad meg bennem. És elvileg mindegy mennyit tanulok rá és hány pontos lesz mert elvileg az oktató arc alapján oszt jegyet. :D:D De jó. Nah mindegy! Jövő héttől előadásra fogok járni,minél többre. Azt hiszem jó lesz. És a holnapi nap is jó lesz annak ellenére hogy csak 4 gyakra megyek,még korizni se megyek. :S Tanulhatok! De jó nekem!
Peti ötlete: "Hagyjuk itt az egyetemet és menjünk el kapálni,ott biztos nem zaklat minket Szabó Tamás integrálással meg egyéb hasznos dolgokkal!" Hát nem tudom akkor maradok inkább az egyetemen, bár Inez hétvégén kapált így neki van tapasztalata! :D:D
De elvileg szerdán mozi,mozi,mozi... :D:D:D Véres Valentin 3D és Jensen Ackles :D
És csütörtökön talán eljutok a szemészetre.
Nah mind1! Hétvégén már lesz PDA-m és ha mázlim van Bubu nem lesz rosszul! Imádkozok érte! Olyan kis cuki kutya.
Nah mára ennyit!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése