Az én olcsó,kis költségvetésből készült,használt kosztümös, B-film életem

"Hogyan csinálják ezt az emberek - félretenni minden félelmüket és feltétel nélkül bízni valakiben, minden tökéletlenségük és félelmük ellenére? "

"Azthiszem, az agyam már sohasem fog rendesen működni. Legalább csinos vagyok." (Bella)


The sun will always shine,
That's how you make me feel,
We're gonna be all right,
Cause what we have is real,
and we will always be together.


megint rég...

Nha megint rég írtam már de azt hiszem megbocsájtható hiszen ZH-k hada rohant le engem. Minden héten minimum 4 ZH és nem a legkönnyebbek,volt amikor 5 ZH is volt ,a héten is csak annyi van és jövő héten is kettő már biztos lesz szóval kicsit ki vagyok borulva a sok tanulástól,már annyira várom hogy szünez legyen ami Április 10-19-ig tart,de az még olyan sok idő. Plusz múlt héten beteg is voltam és nem kellemes úgy írni a ZH-kat. Egy jó kis mandulagyulladás,38 fokos lázzal,fájó torokkal nem a legjobb.
Emellett még olvastam is,hiszen megkaptam a BD össze fejezetét és egyik izgalmasabb volt mint a másik és muszáj volt befejeznem és elolvasnom az egészet. És mit mondjak?? Kezdjek el spoilerezni?? Azt hiszem nem fogok,mindenki olvassa el. Barátnőm is elolvasta és kb. ugyanaz a véleménye mint nekem: Először is "Azta..." és valami olyan hogy "Huuuu..." hát igen. Bella kicsit erős lett,jah és vámpír,Nessie megszületett,Jacob beleszeretett,volt harc a végén és az elmaradhatatlan HAPPY END.
Persze szívesen olvastam volna még vagy 2 fejezetet vagy inkább 10et hogy mi lett ezekután Edwarddal,Bellaval,Nessievel és Jacobbal és a többiekkel is.Remélem az írónő kiad valami 7 évvel utána könyvet hogy kivel mi lett. De ezek csak remények. :D
És nehogy azt higyjétek hogy ez a hét eseménytelen. Hiszen holnap van illetve már ma van az utolsó koriest ami kollégiumi és végül úgy döntöttem hogy elmegyek korizni. Szerda este pedig bál, ami még nagyon szép lesz. A ruhám, a cipőm, a táskám és minden másom meg van hozzá. A csajok elfogadható embert varázsolnak belőlem és azt hiszem mehet a menet és ami a legjobb Stand-up-comedy is lesz . :D:D:D
Nah de most megyek aludni mert mindenki lefekvéshez készülödik én meg még mindig ezt írom. Nah puszi és ígréem nemsokára írok hosszabban is!

2 megjegyzés:

Julcsi írta...

Nah igen az utolsó könyv sikerült a legjobban, de azért engem is érdekelt volna hogy mi lett végül Nessi-vel és Jake-kel. :D:D:D

Mellee írta...

jah jah az érdekes lett volna,lehet megért volna még egy -két-három vagy esetleg négy fejezetet is.

Megjegyzés küldése