Az én olcsó,kis költségvetésből készült,használt kosztümös, B-film életem

"Hogyan csinálják ezt az emberek - félretenni minden félelmüket és feltétel nélkül bízni valakiben, minden tökéletlenségük és félelmük ellenére? "

"Azthiszem, az agyam már sohasem fog rendesen működni. Legalább csinos vagyok." (Bella)


The sun will always shine,
That's how you make me feel,
We're gonna be all right,
Cause what we have is real,
and we will always be together.


Ez a post egyáltalán nem kapcsolódik semmimhez. :D Tudjátok amellett hogy szeretem a vámpíros könyveket, filmeket, sorozatokat, szeretem Jane Austen regényeit is és az Emmán kívül mindegyiket olvastam is. És most ezt szeretem volna veletek megosztani.
Egy kis Jane Austen tanulmány (hogy mi lesz belőle még én se tudom de előre leírom hogy sok embernek ez unalmas lesz).
Mindig van nálam egy időszak amikor újra és újra előveszem Jane Austen regényeit és azok megfilmesítését.
Ezek a regények egytől egyig a szerelemről szólnak és mindegyik vége az hogy a főhősők egymásba szeretnek.
Kezdeném azzal hogy a regények elég sablonosak, hiszen a szegény lány találkozik a gazdag fiúval aki először nem szereti de szépen lassan egyre jobban beleszeret a lányba, de valami közéjük áll( vagy egy gazdag rokon vagy a szülők), végül mégis egymás mellett lyukadnak ki és nem érdekli őket senki.
De annak ellenére hogy mindegyik történet egy sablon alapján készült nekem minden történet tetszik és meg van a magam kis listája.
A kedvencem: A Klastrom titka(Northanger abbey)
- Senki sem gondolta volna, aki gyerekkorában valaha is látta, hogy Catherine Morland hősnőnek született.Az életében elfoglalt helyzete, atyjának és anyjának jelleme, a maga személye és hajlandósága - egyaránt ellene szólt. Mégis ez a történet róla szól és az ő kalandjáról.
Cathy elindul az Allen családdal Bath-ba ahol az első adandó alkalommal megismerkedik a helyes és vicces, Henry Tilney-vel. A történet az ő szerelmüket dolgozza fel.De semmise ilyen egyszerű hiszen nem csak egy embernek tetszik Cathy, aki más eszközökhőz is folyamodik mint például a hazugság és a csalás. Persze hősnőnk is keresi a kalandot Catherine többre vágyik, állandóan a félelmetes és ijesztő könyveket bújja mindaddig amíg a valóságba is beleképzel dolgokat ezzel megbántva embereket,gyilkosságokat és szellemeket lát. Mégis Cathy személyisége a történet alatt előnyére változik. Miután Tilney-ék meghívják magukhoz a régi,ódon apátságba, ami titkokat és szellemeket ígér hősnőnknek, sikerül megbántania a legkedvesebb férfit számára. Majd jön a mindent eldöntő fordulat és végül Mr. Tilney és Miss Morland egymásra találnak. Nah de többet nem árulok el, ha érdekel olvasd el.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése