Az én olcsó,kis költségvetésből készült,használt kosztümös, B-film életem

"Hogyan csinálják ezt az emberek - félretenni minden félelmüket és feltétel nélkül bízni valakiben, minden tökéletlenségük és félelmük ellenére? "

"Azthiszem, az agyam már sohasem fog rendesen működni. Legalább csinos vagyok." (Bella)


The sun will always shine,
That's how you make me feel,
We're gonna be all right,
Cause what we have is real,
and we will always be together.


Réges rég...

Ne haragudjatok rám hogy megint csak ilyen későn jelentkezem. Komolyan mondom hogy nem szándékosan tettem ezt, és most nem sajnáltatni akarom magamat, de kicsit összejöttek a dolgok.
Ugye Feriék itt voltak két hétig, ami csodálatos volt. Voltunk Csabán moziban persze Julcsiékkal, voltunk Gyopároson fürdeni Julcsival. :D Sokat voltunk biciklizni meg korizni is.
De sajnos Dugónál megint előjött az epilepszia, de most mindennaposak voltak a rohamok. Volt hogy naponta 3szor, sőt 4szer is görcsölt. Első éjszaka felváltva vigyáztunk Dugóra Ferivel. Szedi a gyógyszert és hála az égnek jobban van és két napja már nem volt baja. Remélem ez így is marad most már, persze mindennap kétszer kap gyógyszert és mindig be kell neki adni.
Aztán Feriék elmentek, és megint üres ez a ház, megint egyedül érzem magamat. Csak a szokásos és ismerős érzések kavarognak bennem. De már csak két és fél hét és újra látom Ferit. (L)
Ráadásul nemsokára kezdődik a suli és mivel mától kezdve nem jó az msnem, ami helyett csinálhatok újat még rendesen az órarendet sem tudtuk megbeszélni a többiekkel. :S És pénteken kurzus felvétel van.
Margitka pedig utolsó hetemre tervez egy kis festés, mármint anyuék szobájának a kifestését. :S Még ez is érdekes lesz.
Picit várom már a sulit, itthon semmihez sincs kedvem pedig lenne mit csinálni, egész nap csak ülök a gép előtt, a tv-ben megy valami film, persze nem sokat figyelek rá :S
Ráadásul még a barátaim is hiányoznak, főleg a nagy beszélgetés és hülyülések, a szegedi séták, korizások, így jöjjön pár ídézet amik híven tükrözik milyen egy igazi barát vagy az én esetemben milyen 3 igazi barát. :D
"- Pont jókor jössz, mert ez a nap legnagyobb része.
-Melyik az a rész?
- Az, amikor te meg én mi leszünk."
/Micimackó/

"A barátok azok, akik megkérdezik, hogy vagy, és várnak a válaszra."
/Kim Catrall/

"- Neked csak az számít, hogy Én. Én. Én. Tudod mit? Most én jövök. Úgyhogy fogd be, és figyelj rám! Undok vagy velem, sértegetsz, és lefitymálod, bármit is teszek, és mindig leszúrsz engem, vagy kiszúrsz velem.
- Tényleg? Hogyha ilyen rossz vagyok hozzád, akkor miért jössz mindig vissza?
- Mert ilyen egy barát, hogy mindig mindent megbocsát."
/Shrek/

"Az öröm megtöbbszörösödik, ha barátokkal lehet megosztani, a fájdalom azonban csökken. Ez az élet."
/Robert Anthony Salvatore/


XOXO M

*Van úgy, hogy nagyobbnak és borzadályosabbnak látszanak a dolgok, ha egyedül vagyunk és félünk.*
*Ne tekints hátra, ne vájkálj a múltban, mert ami elmúlt, elmúlt. És ne aggodalmaskodj a jövő miatt, mert az messze van. Élj a jelenben és tedd olyanná, hogy érdemes legyen visszaemlékezni rá.*

2 megjegyzés:

Szerzetes írta...

Dugónak jobbulást!
MSN helyett cuppanj fel Skype-ra azon is fenn vagyunk! :) (én legalábbis)

Mellee írta...

Átadom neki!
A skype-ot nem szerettem,túl sokat foglal, meg annyira nem is értettem szóval hanyagolom. :D:D

Megjegyzés küldése