Az én olcsó,kis költségvetésből készült,használt kosztümös, B-film életem

"Hogyan csinálják ezt az emberek - félretenni minden félelmüket és feltétel nélkül bízni valakiben, minden tökéletlenségük és félelmük ellenére? "

"Azthiszem, az agyam már sohasem fog rendesen működni. Legalább csinos vagyok." (Bella)


The sun will always shine,
That's how you make me feel,
We're gonna be all right,
Cause what we have is real,
and we will always be together.


Haré Krisna, Haré Krisna, Krisna Krisna, Haré Haré

Már csak ez hiányzott egy jó kis betegség. :S Egy kis torok fájás és fájó mandula mindig "jókor jön". :S Nah de kaptam gyógyszert és már csak szedni kell. Remélem azért hétvégén eljutok Gyopira, mert akkor lesz a vége a Hajómodellező Európa bajnokságnak.
És képzeljétek ma csak kétszer akartak megtériteni minket itt Orosházán. Először kaptunk egy szórólapot hogy miért jó a Biblia, másodjára pedig hála az égnek Krisnások vannak a városban. Hurrááááá! Már egy egész csapatnyi. :S Szóval az ő elmondásuk szerint nekünk kellene pénzt adni azért hogy ők eljussanak Erdélybe (Aradra hogy pontos legyek), állításuk szerint azért tiltakoznak hogy ne legyen a világban alkohol,drog és szex. Nah most ez szép dolog de mért én fizessek??? Miért az én pénzemből akarnak nyaralni egészen Erdélyig??? Nah meg hogy Szegedről indultak és elmentek egészen Gyomáig, de onnan lejöttek ide Orosházára, majd innen mennek Csabára és utána, Igen Julcsi titeket is meglátogatnak és úgy mennek Aradra. Hát ne haragudjon a világ de ne az én pénzemből nyaraljanak, hanem menjenek el dolgozni.
És "hála az égnek" megint esik az eső,asszem ma is megússzuk a locsolást. :D
A macskák örülnek majd neki mert megint kimehetnek futkosni. Tegnap este is annyit szaladgáltak, meg verekedtek hogy bátyámmal nem győztünk nevetni. :D
Neki kellene kezdeni tanulni is, bár tegnap este azt a hírt kaptam hogy csak szeptember 7-étől van suli. :D Hát nem jó hír?? Én ennek nagyon örülök. De lesz annyi tárgyunk megint és lesz egy 4 tesink is (görkori-jégkori) :D:D
ÉS megint süt a nap, ennyit az esőről. Nah lépek!
XOXO M

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése