Az én olcsó,kis költségvetésből készült,használt kosztümös, B-film életem

"Hogyan csinálják ezt az emberek - félretenni minden félelmüket és feltétel nélkül bízni valakiben, minden tökéletlenségük és félelmük ellenére? "

"Azthiszem, az agyam már sohasem fog rendesen működni. Legalább csinos vagyok." (Bella)


The sun will always shine,
That's how you make me feel,
We're gonna be all right,
Cause what we have is real,
and we will always be together.


Mindig amikor felnézek iwiw-re (ez egy kis reklám) elgondolkozok hogy én vajon többet értem el mint más az eddigi élete során?? Amikor ilyenkor felnézek és megnézem mások képeit, nagyon sokszor irigykedek hogy ők annyi helyen jártak, annyi mindent megcsináltak vagy elértek. És én pedig... nem is tudom. Bárcsak én is annyi helyen járhattam volna mint ők, bár én is eljuthatnék azokra a helyekre.
Keresztanyám mindig hív Olaszországba de valahogy én rosszul érzem magam ha nem értem mit mondanak és ezért inkább lemondom,pedig annyira szeretném látni hogy hol lakik és hogy mit csinál, és főleg hogy arra milyen a táj?! *sóvárgó arc* Persze így is sok helyre eljutottam már eddig is de többet akarok. :D :S
Nah jó inkább nem siránkozok.

XOXO M

2 megjegyzés:

Julcsi írta...

Én is szernék még nagyon sok helyre eljutni. Ha szeretnéd elmegyek veled a nagynénédhez, hogy legyen kivel beszélgetned. Csak szólnod kell.:D:D:D

Mellee írta...

Azt rögtön gondoltam. :D Majd szólok. :D

Megjegyzés küldése