Az én olcsó,kis költségvetésből készült,használt kosztümös, B-film életem

"Hogyan csinálják ezt az emberek - félretenni minden félelmüket és feltétel nélkül bízni valakiben, minden tökéletlenségük és félelmük ellenére? "

"Azthiszem, az agyam már sohasem fog rendesen működni. Legalább csinos vagyok." (Bella)


The sun will always shine,
That's how you make me feel,
We're gonna be all right,
Cause what we have is real,
and we will always be together.


4 in 1

Nah itt vagyok újra.És megint több nap lemaradásban vagyok. És gondolom már elég kiváncsiak vagytok rá mi történt velem. Nah szóval Hétfőn ismét suli. Előadások és gyakorlatok hada. Főleg előadásokból volt sok. Analízis, oprendszerek,sztochasztika és logika. A nahp végére élni se nagyon volt kedvem. Utána kellett mennem boltba ha enni akartam. Majd tusoltam, msn, olvastam és aludtam.

Kedd:A keddi nap is elég hosszú volt. Itt inkább gyakoratból volt több és nem előadásból. Mondanom se kell hogy a nap végére szintén ki készültem.Reggel hálózatok gyak,majd robotika gyak mindkettő csak 10 perces volt és olyan hamar végeztünk hogy fél 10kor már kint voltunk a műjég pályán mert ugye kori óra volt.És több mint 3órát korizunk barátnőimmel és nagyon elfáradtunk. Majd hálózatok előadás, végül még egy logika gyak és este 7től assembly gyak.Örültem hogy visszaérek a koliba msn és alvás.

Szerda: Tegnap este éjfélkor feküdtem le és másnap csak 10órakor keltem fel,minek siessek, van idpm csak déltől 2ig volt egy iránytech gyakom és ennyi volt a napom. Nah jó ez így nem igaz,mert megkerestük a Mars tér 20.-at ami Inez szerint elveszett de mi megleltük. :D:D Majd nem akartunk még visszamenni a koliba így Julcsi azt mondta hoyg enmvolt még a 3 villamos végállomásán, így megnéztük, demint kiderült mi a 3F-es villi végállomásához közeledtünk,de nem tudtuk hol a végállomás így sajna hamarabb szálltunk le(megjegyzem már így is kint voltunk a fenében, ahogy a bátyám mondta az az F betű a fenét jelenti:D:D) Egy temetőnél szálltunk le ahol egy csomó madár volt, varjak, Inez pedig kárrogott. :D:D Majd vissza a koliba, msn konferencia beszélgetés, és alvás.

És végül ma,azaz csütörtök:Hát ma gyak és előadás egyaránt vlt. Reggel oprendszerek gyak majd kaja, sztocha gyak ami ahhoz képest hogy matek és másfél óra ahhoz képest nekem tetszet és remélem nem is lesz ennél sokkal nehezebb.Majd ASSEMBLY előadás, 45perc szenvedés Máté Eörssel.Vissza a koliba összepakoltam majd bementem Robotika előadásra, az iránytech előadást kihagytam.És jöttem haza vonattal, ma este már itthon alszok.:D:D De holnap mehetek vissza Fizika 2. előadásra.:S

Nah és amit a végére tartogattam az pedig hogy megkaptam ma a 20.fejezetet is a New moonból. Mit kell mondanom érdekes volt,sőt nagyon jó csak sajna csak 10oldal volt.:S És persze direkt lassan olvastam hogy minél lassabban teljen az idő és több maradjon,de hát egyszer csak a végére kell érni. És mint modnjak várom a 21.fejezetet. Bellanak sikerült megmentenie Edwardot attól hogy kimenjen a Napra,de sajna jött a Volturi két őre és el kellett velük menniük mert Bella nem tudhat a vámpírokról. Nah de a többit majd ha én is olvastam a 21.fejezetet.
Asszem megyek aludni,holnaphosszú nap lesz.
Jóccakát!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése