Az én olcsó,kis költségvetésből készült,használt kosztümös, B-film életem

"Hogyan csinálják ezt az emberek - félretenni minden félelmüket és feltétel nélkül bízni valakiben, minden tökéletlenségük és félelmük ellenére? "

"Azthiszem, az agyam már sohasem fog rendesen működni. Legalább csinos vagyok." (Bella)


The sun will always shine,
That's how you make me feel,
We're gonna be all right,
Cause what we have is real,
and we will always be together.


Robert Pattinson - Let me sign

Újabb két fejezet kipipálva. Ma kaptam meg a 10. és 11.fejezetet és már el is olvastam. És valami iszonyat jó volt. Nagyon tetszett nekem, és már nagyon várom hogy ki adják a könyveket és le legyenek forgatva a filmek. Lehet, hogy kicsit, na jó nem is kicsit hanem nagyon szeretem a szerelmes filmeket, de valamilyen szinten vonz a természetfeletti is. Pont ezért jó ez a könyv sorozat hiszen meg van benne minden ami csak kell, szerelem,kaland,krimi, természetfeletti(vámpírok) és kell ennél több? Egyszerűen hangulatot csinálok magamnak ami azt jelenti hogy háttérzajként megy Robert Pattinson- Let me sign című dala és jöhet a következő fejezet. És az oldalak csak repülnek,azt veszem észre hogy megint alig van egy-két oldalam hátra és ki tudja mikor kapom meg a következő fejezetet. Idegölő ez a várakozás. De mindent megér ha utána olvashatom valamelyik fejezetet. Már barátnőm is megkapta, várom mikor ér már utol mert meg kell vele beszélni a fejleményeket, Szegény másik barátnőmet sajnálom, mert ő nem rajong ezekért a történetekért( de csak mert meg se nézte még az első filmet) szóval ő kicsit ki van rekesztve ezek alól. A barátom pedig már fel se veszi ha megint az Alkonyatról beszélek, hanem figyelmesen végig hallgat és nem zavarja (vagy ha zavarja is jól leplezi), de ha elég neki akkor úgyis mindig szól. Nah szóval Rob halk hangja megy miközben olvasom hogy Billy Balck épp a Quileute törzs történeteit meséli,mintha én is ott ülnék a törzs mellett és egyike lennék azoknak akik hallgatják ezt a különös és hihetetlen történetet.Ahogy hallom a mély altató hangját és figyelem a tűz ropogását, valami hihetetlen nyugtató.Megnyugszom,elernyedek és már nincs más csak maga a történet.Mintha tényleg ott ülnék. Majd egy pillanatra feleszmélek és rájövök a koli szobában ülök Rob hangja meg mindig megy halkan és valaki írt msn-en. Felébredek,visszatérek a valóságba. Ilyenkor minden olyan sívár, minden egy hangú. Miután mindent lerendezek visszatérek a gondtalan világba ahol nem léteznek számlák,tantárgyak,ZH-k semmi sincs a világon csak a történet és újra egy lehetek azok között akik hallgatják a történetet. Mintha egy burok lenne körülöttem, azt hiszem Stephenie Meyer nagyon jól kitalálta ezt a történetet, Robnak meg iszonyat jó nyugtató hangja van. :D:D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése