Az én olcsó,kis költségvetésből készült,használt kosztümös, B-film életem

"Hogyan csinálják ezt az emberek - félretenni minden félelmüket és feltétel nélkül bízni valakiben, minden tökéletlenségük és félelmük ellenére? "

"Azthiszem, az agyam már sohasem fog rendesen működni. Legalább csinos vagyok." (Bella)


The sun will always shine,
That's how you make me feel,
We're gonna be all right,
Cause what we have is real,
and we will always be together.


Suli.... :S

Nahát hol is kezdjem?? Elkezdődött a suli :S És az elő nap keményem volt mint bármi más. Mit is mondjak, nem akarnak kímélni minket:S 4 előadásom van és már most tudom hogy melyikekre nem fogok járni. Nagyon lefáradtam. Volt 3 óra Analízis előadás majd 2 óra Oprendszerek előadás, majd 2 óra Analízis gyakorlat(ahol mi csajok leszünk kint a táblánál mert a tanár Úr nem szeret dolgozni. :S Majd 3 óra sztochasztika, amin olvastam ezért többet nem kell bemenni. Majd még két óra Logika amin szintén olvastam így a jövőben az egészségem megóvása érdekében szerintem azt is kihagyom. Majd tanulunk a csajokkal külön. Aztán kimentünk a Plázába kajáért hogy azért holnap legyen mit ennem. Aztán koli,fürcsi, amit nem lehet itt mert ugye több mint 40en vagyunk csajok 3 tusolóra. És nem lehet megvárni a másikat. :S Nah mindegy! Aztán msn. De én már olyan fáradt vagyok. Most enyém az egész szoba mert a szobatársaim buliznak. Én nem mert fáradt vagyok beteg és holnap korán kelek.
Helyette Odaátozok és videókat nézek youtube-on, persze hogy Twilightosokat. És ma megkaptam a 18. fejezetet és mondanom se kell hogy majdnem elkéstem előadásról mert még előtte végig akartam olvasni. :D Sikerült is! És Julcsi most nem figyelj ide, szóval kiderűlt hogy Edward azt hiszi hogy Bella meghalt mert Alice ugye nem látta a látomásában hogy Bellát kimentik ezért elment hozzá hogy megnézze él-e még. Rosalie elmondta Edwardnak hogy Bella meghalt. Mikor Edward felhívta Bellat akkor Jacob vette fel és azt mondta Bellanak hogy Charlie a temetésen van, de persze nem Belláé volt hanem Charlie egyik barátjáé. Így Edward elindult hogy feldühitse a Volturit a vámpírok legősibb családját hogy megöljék őt mert Bella nélkül nem akar élni. Ezért Bella és Alice elindultak Olaszországba hogy megmentsék Edwardot. És ez mind ebben a fejezetben történt.
JULCSI! JULCSI! Most már kiveheted a kezedet a füledből és a szemedet is kinyithatod.És ennyi volt a mai napom! Most pedig asszem alszom mert fáradt vagyok!
remélem hamar jön a következő fejezet, bár csütörtökre ígérték. :D Addig már csak 3at kell aludni. :D És holnap kori! :D:D:D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése