Az én olcsó,kis költségvetésből készült,használt kosztümös, B-film életem

"Hogyan csinálják ezt az emberek - félretenni minden félelmüket és feltétel nélkül bízni valakiben, minden tökéletlenségük és félelmük ellenére? "

"Azthiszem, az agyam már sohasem fog rendesen működni. Legalább csinos vagyok." (Bella)


The sun will always shine,
That's how you make me feel,
We're gonna be all right,
Cause what we have is real,
and we will always be together.


Twilight

Nah szóval amint látjátok egy kicsit feldobtam a blogot. Nah jó nem nagy szám de nekem már ez is tetszik. Szóval találok egy csomó animációs GIF-et a Twilight-ból. Remélem tetszik,amint látszik nekem Jasper és Alice a kedvencem a filmből,szóval róluk találsz többet. 300 oldalt néztem végig ilyen GIF-ekből mert ugye eggy oldal csak 12-t tud megmutatni( miért is tudna többet?? Lehet úgy nagyon egyszerű lenne??) Persze van még egy-kettő Alice&Jasper-es amit lehet felpakolok. Nem akartam tele pakolni az egészet bár lehet kerül majd még fel egy-kettő.:D Tudom barátnőm blogja Jacobossal lenne tele. :D De persze New moonossal azaz rövid hajú Jacob. Most nem írok a blogba csak tudatni akartam ezeket a dolgokat. Jah és alulra került fel egy-két részlet a Twilight könyvből. Kedvenc részek,de majd még azt is bővítem egy kevés favorite résszel. :D Rakhattam volna fel olyan GIF-et is hogy Edward team vagy Jacob team, de egyik team-be se tartozom és mindenkettő be tartozom. Na remélem ezt értitek! Mindenkettő szeretem és tök jó szereplők,és a jó a szerepük is,és pont ezért mindkettővel vagyok. Ezért nincs kint egy ilyen GIF se. Mindkettőt meg nem akartam kirakni. Mindkettőt meg lehet érteni. Jacobot is hiszen mindennél jobban szereti Bellat de Bella csak testvérként szereti, és persze Edward akibe szerelmes Bella, meg lehet érteni helyes és vonzó.
Jah és dolgozok azon hogy zene lejátszó is legyen az oldalon bár eddig még nem sok sikerrel.
:S:S De ami késik nem múlik,csak győzzétek kivárni.
Ma estére azt hiszem ennyi. Megyek aludni,mert Dugó már vagy 20jára alszik vissza. :D
Nah puszi!
A kedvenc jelenetem:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése