Az én olcsó,kis költségvetésből készült,használt kosztümös, B-film életem

"Hogyan csinálják ezt az emberek - félretenni minden félelmüket és feltétel nélkül bízni valakiben, minden tökéletlenségük és félelmük ellenére? "

"Azthiszem, az agyam már sohasem fog rendesen működni. Legalább csinos vagyok." (Bella)


The sun will always shine,
That's how you make me feel,
We're gonna be all right,
Cause what we have is real,
and we will always be together.


..::SPOILER::..

És miután ilyen szépen leírtam a hetemet,jöjjön egy kis szórakozás. Ami nem más mint a Twilight Saga. Csak egy kis infó, kiolvastam a New moon-t és már az Eclipse 9.fejezeténél tartok és várom a következő fejezeteket.Remélem minél hamarabb megkapom.Kezd bonyolódni a cselekmény,mert ott tartok,hogy Bella megmentette Edward-ot,Edward visszament Bellahoz és most szent a béke, de van akinek ez nem tetszik. Aki nem más mint Jacob Black.ÉS hát ebből származik egy kis baj hiszen Bella közben rájön hogy Jacobra is szüksége van és ezért kétszer is elszökik Jacobhoz, de Edward nem haragszik meg rá emiatt hanem megérti hogy szüksége van Jacobra is.
Szóval minden jól alakul Bella számára, de nem minden fenékig tejfel.Hiszen amíg Bella nem volt otthon addig valaki járt náluk és ellopott egy-két dolgot Bellatól, és kivételesen a vámpírok és a vérfarkasok együtt dolgoznak,ami hihetetlen.ÉS most ott tartok hogy épp keresni kezdik azt a valamit ami betört Belláékhoz. Nah majd folytatom ha megkaptam a következő fejezetet.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése