Az én olcsó,kis költségvetésből készült,használt kosztümös, B-film életem

"Hogyan csinálják ezt az emberek - félretenni minden félelmüket és feltétel nélkül bízni valakiben, minden tökéletlenségük és félelmük ellenére? "

"Azthiszem, az agyam már sohasem fog rendesen működni. Legalább csinos vagyok." (Bella)


The sun will always shine,
That's how you make me feel,
We're gonna be all right,
Cause what we have is real,
and we will always be together.


Egy hét

Nahát megint lemaradtatok egy-két napomról azt hiszem.A héten semmi érdekes nem történt velem.Éltem az egyetemisták hétköznapi nyugis kis életét.Mindennap órák tömkelege, gyakorlatok sokasága és tanulás. A héten már két ZH-t is írtam pedig még csak a második héten vagyunk,igen jól hallottatok még csak a második hét és nekem már volt 2 ZH-m. Hihetetlen ez az egész én magam is alig hiszem el,pedig igaz máris leterhelnek minket. :S És jövő héten újabb ZH-m lesz. Nah mindegy a hetemről volt szó,akkor azt hiszem hogy folytatom is. Szóval héten tanulás ezerrel hiszen rá két napra ZH.Kedden koriztam,ami tök jó volt,megtanultam hátrafelé korizni,hála az égnek nem ment rosszul, de éppen elég volt hogy este ne tudjak elmenni hiszen elkezdett fájni a láam. Még nem mondtam hogy az egyik nyáron megharapott egy Németjuhász és mostanában az a kedvence a lábamnak hogy elkezd fájni és muszáj bekennem hogy menni tudjak. :S Szóval ezért kedd este már nem voltam korizni mert nagyon fájt a lábam. Szerdán iránytech ZH,nem lett rossz csak az uccsó két feladat megoldását nem tudtam,bár azokat is megcsináltam csak azok a nevezetes szögek?? Na hagyjuk! Este pedig illetve délután a barátaimmal főztünk,kajáltunk,tanultunk és filmeztünk, nem volt rossz este. Aztán este msn Ferivel. :D:D:D Csütörtökön pedig korán kelés,Sztocha ZH, majd megint előadások és este fél7ig mindez,utána haza jöttem,mire haza értem 9óra lett, még egy kis msn,egy kis olvasás,majd alvás. Ma reggel pedig megint mehettem át Szegedre hiszen fizika előadás volt. Amit úgy oldottunk meg barátnőmmel hogy az előadás helyett vásároltunk,a 45 perces gyakorlatra pedig bementünk és mint a kisangyalok figyeltünk. Nem volt rossz nap. Majd a barátommal jöttünk haza. És az egész hétvégét együtt töltjük és házakat keresünk mert ugye mi költözünk és lassan lejár a szerződésben megszabott idő.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése