Az én olcsó,kis költségvetésből készült,használt kosztümös, B-film életem

"Hogyan csinálják ezt az emberek - félretenni minden félelmüket és feltétel nélkül bízni valakiben, minden tökéletlenségük és félelmük ellenére? "

"Azthiszem, az agyam már sohasem fog rendesen működni. Legalább csinos vagyok." (Bella)


The sun will always shine,
That's how you make me feel,
We're gonna be all right,
Cause what we have is real,
and we will always be together.


Egy hétvége...

A hétvége eddig elég pozitívan zárul. Hála az égnek semmi se történt,aminek kellett volna.Próbáltam volna sokat aludni a hétvégén de nem nagyon sikerült,aludni aludtam még hozzá jó sokat de csak felületesen. És mégis fáradt vagyok. Nah de mindegy is.
Ma este Oscar,illetve hajnali 2-től Oscar díjátadóés ha mázlink van akkor láthatjuk Kristen és Rob-ot és a többi Twilight-os színész felvonulni és még díjat is átadni. Háromnegyed 6-ig tart és tervezem hogy végig nézem aztán persze lehet közbe szól majd az álmosság. De mivel nem ismétlik,felvenni se tudom,ezért kicsit gondba vagyok,de kihagyom holnap az Analízis előadást, csak gyakorlatra megyek be. Aztán pedig alszok,alszok,alszok. Az a jövő heti 4Zh valahogy nincs a szívem csücskében. 4ZH,4ZH,4ZH hihetetlen,barátoméknak ez a hét lesz a második hét én pedig már írtam eddig 3ZH-t és ezen a héten még 4-et.Kikészít ez az egyetem. Ez lesz a legrosszabb félévem.
Ráadásul ezen a hétvégén meg is vagyok fázva. Folyik az orrom és fáj a torkom.
Egy jó kis recept, egy csomó gyógyszer, sok folyadék lehetőleg meleg tea, egy jó nagy adag zsebkendő,sok fekvés és ahogy apám mondaná: " Egyél gyümölcsöt!Minél több C vitamin annál egészségesebb leszel!"
Na mára ennyi!
Jók legyetek!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése