Az én olcsó,kis költségvetésből készült,használt kosztümös, B-film életem

"Hogyan csinálják ezt az emberek - félretenni minden félelmüket és feltétel nélkül bízni valakiben, minden tökéletlenségük és félelmük ellenére? "

"Azthiszem, az agyam már sohasem fog rendesen működni. Legalább csinos vagyok." (Bella)


The sun will always shine,
That's how you make me feel,
We're gonna be all right,
Cause what we have is real,
and we will always be together.


Epilepszia

Most valami jó dolgot kellene írnom?Oké. Sikerült eladni a lakást anyuék most intézik a papírokat, már csak keresgélni kell.Ez tényleg jó hír azt hiszem. :D:D:D
De ami nem jó hír hogy most értem haza az állatorvostól, és semmi jó nincs abban amit ott hallottam illetve ez így nem igaz mert jó van benne csak nem annyira jó mint kellene lennie. Szóval Dugó ebben a két hónapban 4szer volt rosszul. Megfogta a görcs az egész testét,olyan rossz volt látni kicsavart testtel.És ma is meg törént,megijedtünk anyuval, ezt már nem lehetett tovább halogatni muszáj volt orvoshoz fordulni, bár abban az értelemben felesleges volt hogy megtudjuk mi a baja.Hiszen előtte utána néztem, a jó kis google mindig segít legyen bármi bajom is és most is segített. Mint kiderült Dugó epilepsziás. :'( :( Olyan hihetetlen hogy az én kutyámmal is megtörténhetett. Nem hiszem el, hétfő kap gyógyszert és ha szedi elvileg nem lesz semmi baja. Élhet rendes életet. Lehet túl borúsan látok de ha láttátok volna ahogy semmit nem tud tenni ellene és én se akkor ti is így gondolkodtatok volna.Most minden egyes mozdulata olyan mintha megint rohama lenne. Mikor lesz ez könnyebb valakinek is? Szerintem sohase.
Az orvosok mind azt mondják hogy eleinte nem lesz teljesen tünetmentes de ha már csökkenteni tudjuk a rohamok számát akkor nem lesz gond. Én bízok ebben, POZITÍV GONDOLKODÁS! És kérek mindenkit aki ezt elolvassa hogy tegye ugyanezt, bízzon ezekben a gyógyszerekben,pozitív gondolkodás és küldjön egy keveset Dugónak is.
Egy link hogy mi is az az epilepszia:
http://www.hazikedvencek.hu/kutya/e_epilepszia.php

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése