Az én olcsó,kis költségvetésből készült,használt kosztümös, B-film életem

"Hogyan csinálják ezt az emberek - félretenni minden félelmüket és feltétel nélkül bízni valakiben, minden tökéletlenségük és félelmük ellenére? "

"Azthiszem, az agyam már sohasem fog rendesen működni. Legalább csinos vagyok." (Bella)


The sun will always shine,
That's how you make me feel,
We're gonna be all right,
Cause what we have is real,
and we will always be together.


Narnia krónikái


Itt vagyok megint. Nah szóval tegnap délután bátyám kitalálta hogy nézzük meg a Narnia krónikái - Caspian herceg című filmet. Hát nekem nagyon bejött. Tetszet maga a film és minden ami benne volt. Jó volt benne a csata jelenet és a végén még volt egy kis szerelmi száll is. A végén viszont elhangzott valami ami nekem szemet szúrt így úgy döntöttem hogy el fogom olvasni mind a 7 könyvet,mivel hogy 7 könyvből áll. Tegnap neki kezdtem az első könyvnek és el is olvastam. Igaz csak 74 oldalból áll, de gépen olvastam és mire befejeztem majdnem kifolyt a szemem is. Mivel az első rész a filmből nincs meg ezért leszedtem miközben olvastam és mivel még volt egy-két rész hátra és én hamarabb fejeztem be a könyvet mint hogy lejött volna a film ezért még neki kezdtem a második könyvnek is és elolvastam belőle egy fejezetet. Szóval elég jól állok,ma este majd folytatom az olvasást és szeretném befejezni a második könyvet is. És utána olvastam egy kicsit a harmadik filmnek is,meg lesz filmesítve bár még nem tudjuk hogy mikor lesz a premier. Két dátum van az egyik 2009.május 1., a másik pedig egy évvel később 2010-ben. Remélem az első dátum lesz az igazi de majd meglátjuk.
Persze nem felejtem el az Alkonyatot, hiszen egyre közelebb kerülünk az New moon könyvének kiadásához, és reménykedek hogy még idén bemutatják a második filmet is. És persze egyre csak gyűjtöm az infókat a következő könyvekről. És persze várom a 18. fejezetet is.
Nem felejtettem el tehát a vámpíros filmeket sem,sőt mindjárt kezdem szedni az egyik vámpíros sorozatot is és majd azt fogom nézni.
Nah mára ennyi!

2 megjegyzés:

Julcsi írta...

Tényleg jó a Narnia...én már néhány éve kiolvastam az első könyvet és rájöttem hogy nem azt filmesítették meg először, hanem a második könyvet, szóval aki nem olvassa el az első könyvet nem tudja meg hogy-hogy keletkezett Narnia. De amúgy tényleg jó.

Mellee írta...

Tudom jól hogy nem abban a sorrendben van de így se rossz.Mármint ettől még értelmes maradt a történet.

Megjegyzés küldése