Az én olcsó,kis költségvetésből készült,használt kosztümös, B-film életem

"Hogyan csinálják ezt az emberek - félretenni minden félelmüket és feltétel nélkül bízni valakiben, minden tökéletlenségük és félelmük ellenére? "

"Azthiszem, az agyam már sohasem fog rendesen működni. Legalább csinos vagyok." (Bella)


The sun will always shine,
That's how you make me feel,
We're gonna be all right,
Cause what we have is real,
and we will always be together.


2009.01.16.

Nahát ismét itt vagyok.Túl 35 oldalnyi digitális technikán(ami 15 tételnek felel meg) és még asszem átnézek egy oldalnyi fizikát is amit mára beterveztem.
A mai napom nagyon jó volt.Reggel felkeltem majd megnéztem az etr-t(elektronikus hallgatói rendszer) ahol fent volt hogy 2es lett a SZAR(számítógép architektúra) ennek úgy megörültem hogy rögtön vettem egy pulóvert és két bugyit. :D Tudom fura vagyok de jó érzés volt.
Majd később fent volt a makróökonómia eredményem is ami szintén meg lett. Így a tegnapi napom teljesen pozitív lett. Egy nap alatt 7 kredit. :D:D Ez jól esett.
De így 9 órakor már nagyon fáradt vagyok mindenhez de azért a fizika még menni fog azt hiszem,utána pedig átadom magamat az Alkonyat gyönyöreinek.Ha minden jól megy holnap veszek újságot is amiben benne van.Jah és megrendeltem a könyvemet is. :D
De most msn és fizika. Illetve Feri és Julcsi és akkor jó az estém.
Azért hogy fogyjunk megettem egy Norbi-féle lencsefőzeléket( EZ ITT A REKLÁM HELYE),ami kellően finom volt. Most tele a poci,csak ne akarna lecsukódni a szemem.
Egy forró fürdő pár oldal a New moonból és máris feltöltödtem. :D:D:D
Nah mára ennyit!
Jóccakát mindekinek!

2 megjegyzés:

Julcsi írta...

Hogy is mondta Feri? Jah igen jókislányos(mármint a pulcsi), de amúgy tök jóó. Grat a vizsgákhoz, már nincs is olyan sok. :S Tudtam hogy nem tudsz nélkülem élni. :P Vásárlásra mindig lehet időt szánni...:D

Mellee írta...

Jahjah olyan jókislányos,de nekem is nagyon bejön.Most utálni fogsz de ma megint olcsóért vásároltam. :D Majd elmesélem.
Köcce.Neked is grat a makróhoz.
Feri,Bubu,a családom és persze a barátok mindig kellenek. :D
Go shopping. :D:D

Megjegyzés küldése