Az én olcsó,kis költségvetésből készült,használt kosztümös, B-film életem

"Hogyan csinálják ezt az emberek - félretenni minden félelmüket és feltétel nélkül bízni valakiben, minden tökéletlenségük és félelmük ellenére? "

"Azthiszem, az agyam már sohasem fog rendesen működni. Legalább csinos vagyok." (Bella)


The sun will always shine,
That's how you make me feel,
We're gonna be all right,
Cause what we have is real,
and we will always be together.



A mai nap is eltelt,bár elég hosszú. :S Tanulás,tanulás,tanulás és asszem még egy kis tanulás.ÉS holnap is ez várható.Kicsit sok a tanulni való. De ahogy kedves barátném mondaná pozitív gondolkodás,pozitív gondolkodás és a vizsga meg lesz.És én hiszek neki,mert nem nehéz csak kicsit lusta vagyok tanulni.Kicsit jobb lenne egész nap olvasni és várni a következő fejezeteket. :D
Nah és persze a 6 makró előadás után megnéztem pár Két pasi meg egy kicsi részt nah jó nem utána hanem közben :D De figyeltem a makróra és nem is olyan nehéz,azt hiszem.
Segítene nekem valaki hogy milyen egy jó blog? Mit kell beleírni?? Mit lehet és mit nem?? Nah de komolyan? Anyázhatok benne vagy esetleg leírhatok egy-két szexuális dolgot? Vagy csak annyit hogy felkeltem,tanultam majd lefeküdtem. Nah ez jó kérdés. Olvassa egyáltalán valaki?
Nah ez jó kérdés.Asszem mára ennyi,semmi izgi nem volt velem.Jah és este folytatom majd az Alkonyatot.Most tartok ott hogy Edward és Bella most mennek majd el a rétre. :D És milyen érdekes a második könyvben pont itt hagyták abba a fordítást beteg szabadság miatt. Remélem hamar meggygógyulnak mert már várom. :D:D
És kedves barátném(nevet direkt nem emlitek) holnap sok sikert a digithez! :D:D Te tudod miért mondom! :D

2 megjegyzés:

Julcsi írta...

Csak hogy valaki válaszoljon a kérdéseidre. Először is hogy milyen egy jó blog?, nah ez egy jó kérdés, mivel nekem nincs is(ezzel biztos sokat segítettem), de sztem ha káromkodni szeretnél pontozz, vagy csillagozz. ;P Másodszor is igen olvassa valaki, pl.: Én. :D
Akkor most én jövök a kérdésekkel: Dugót még miért nem említetted még? NAh is akkor ki is az Úr és ki az Szolga???:)))

Mellee írta...

Jól van beleveszem és ígérem bőven kifejtem az Úr - szolga dolgot több szemszögből. :D

Megjegyzés küldése