Az én olcsó,kis költségvetésből készült,használt kosztümös, B-film életem

"Hogyan csinálják ezt az emberek - félretenni minden félelmüket és feltétel nélkül bízni valakiben, minden tökéletlenségük és félelmük ellenére? "

"Azthiszem, az agyam már sohasem fog rendesen működni. Legalább csinos vagyok." (Bella)


The sun will always shine,
That's how you make me feel,
We're gonna be all right,
Cause what we have is real,
and we will always be together.


Kritika...

Egy újabb kérdés felmerült bennem a blogokkal kapcsolatban.Vajon mindennap kell beleírni? Vagy én határozom meg az időtartamokat? Nah mindegy ma is láthatok tőlem egy rövid összefoglalót a napomról.
Igazából ma is boltban voltam anyuval.Azt hihetnétek rólam hogy valami "PC"(Pláza cica) vagyok,de ez nem igaz csak se anyu,se a bátyám nem tudnak nélkülem vásárolni. :S
Aztán tanultam ismét,fizikát ami nem volt nehéz csak nem volt kedvem tanulni.A következő vizsgaidőszakomat nem így fogom megcsinálni hanem úgy hogy több időm legyen mindenre.Ez így nagyon nem volt jó.Aztán elmentünk mamához mert ugye ma ünnepeltük a névnapjukat,igen névnapjukat mert nagynéném névnapját is. Jó ez a január először két szülinap ,majd 3 névnap és végül még egy szülinap.Még jó hogy mama ilyen jól összeegyeztette a szüléseket. :D
Nem volt rossz,de ahogy lenni szokott apunak és nagynénéméknek nem kell sok ahhoz hogy összeveszenek valamin. Így hát megint volt veszekedés,de már hozzászoktunk ilyenkor fülhallgató a fülbe és már minden jó. :D
Azt nem is mondtam hogy mamánál is tanultam pár tételt.:S:S Ez már beteges.
A holnapi nap is arról fog szólni hogy tanulok.Jövő héten 5 vizsgám van még.
Most pedig egy kis kritika: Olvastam ma egy mozis újságot amiben 6 oldalt írnak az Alkonyatról.Azt hittem valami jó lesz de hát csalódnom kellett.
Először is szerintük Rob Pattinson nem való Edwardnak. Nahát kérem szépen ez nem igaz,azért mert volt egy kis tévút a Harry Potterben attól még ő tökéletes Edward szerepében,különben senki se tökéletes és élni is kell valamiből.Szóval szerintem jobbat nem is találhattak volna mint őt, Edward szerepére. És különben is lehet hogy kicsi volt a költségvetés de akkor is szerintem a lehető legjobbat hozták ki ennyi pénzből,és lehet van egy-két hiányosság de ezekre ott a könyv, senki ne mondjon semmit amíg nem olvasta a könyvet. Így jó ahogy,és különben is kimondta hogy a vámpíroknak el kell pusztulnia a napfényben? Ha létrejöhetnek félig ember,félig vámpír lények(ld. Penge) akkor igazán lehet az is hogy a vámpírok nem pusztulnak el a napfényben hanem csak fénylenek mint a gyémánt.Nem olyan lények akik léteznek,hanem mese így mindenki maga alakíthatja. Attól mert egy kutya beszél egy mesében, az igazi élő kutyák nem fognak beszélni,nincs kőbe vésve hogy akkor nekik már csak azért is beszélniük kell. Ennyi!
Remélem eléggé megvédtem a filmet. Nekem tetszik ahogy van a könyv is és a film is. Akinek nem tetszik,NE NÉZZE MEG!
Jóccakát!

1 megjegyzés:

Julcsi írta...

Hát én se nagyon tudom hogy mi hogy van a bloggal kapcsolatban, de sztem mindenki akkor ír amikor akar, de minél többször írsz annál többet tudunk meg a napodból. Igaz nekem az utóbbi pár napban nem sok mondanivalóm volt...

Megjegyzés küldése