Az én olcsó,kis költségvetésből készült,használt kosztümös, B-film életem

"Hogyan csinálják ezt az emberek - félretenni minden félelmüket és feltétel nélkül bízni valakiben, minden tökéletlenségük és félelmük ellenére? "

"Azthiszem, az agyam már sohasem fog rendesen működni. Legalább csinos vagyok." (Bella)


The sun will always shine,
That's how you make me feel,
We're gonna be all right,
Cause what we have is real,
and we will always be together.


Kritika.....

Nahát emberek megkaptam az első kritikámat.Ki kell javítanom az első blog bejegyzésemet hiszen nem egyedül lettem az Alkonyat megszállottja a sok száz ember mellett a közvetlen közelemben is akad olyan aki mellém szegődött.Legkedvesebb Julcsi barátném is beállt mellém.Mint ahogy lenni szokott mi mindig ugyanazokért a dolgokért rajongunk :D (Step up 1-2,Harry Potter,jégkori,...stb.) Ezt persze én élvezem mert van olyan ember aki megért engem ilyen téren,és ez jó. :D Szóval most együtt rajongunk az Alkonyatért.
Illetve hogy nem eszik olyan forrón a kását és kezdjek el pozítivan gondolkozni a vizsgák terén.Ha sikerül,ha nem kevesebb nem leszek csak több és hogy a családom,a Ferim és a legjobb barátaim úgyis szeretni fognak de persze azért jól esik ha sikerül.Tehát emberek pozítiv gondolkodás és SIKERÜLNI FOG A SZAR,A KALKULUS,A FIZIKA és minden tantárgyam.Kilégzés,belégzés,kilégzés.... és most mi is jön? Jah igen belégzés.Nah szóval ha megnyugodtunk akkor sikerülni fog és már nem kell más csak tanulni.
Nah de mára tényleg ennyi és lépek aludni,holnap hosszú nap lesz.
Jah és Feri sok sikert holnapra,SZERETLEK!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése