Az én olcsó,kis költségvetésből készült,használt kosztümös, B-film életem

"Hogyan csinálják ezt az emberek - félretenni minden félelmüket és feltétel nélkül bízni valakiben, minden tökéletlenségük és félelmük ellenére? "

"Azthiszem, az agyam már sohasem fog rendesen működni. Legalább csinos vagyok." (Bella)


The sun will always shine,
That's how you make me feel,
We're gonna be all right,
Cause what we have is real,
and we will always be together.


Kritika 2.

Szeretnék még egy-két dolgot megemlíteni kritikaként a cikkel szemben. A következő amit kihagytam az lenne hogy a cikk írója szerint a filmben szereplő vámpírok olyanok mintha egy doboz púdert dobtak volna rájuk és ennyi. Szerintem eddig minden film,könyv,sorozat vagy bármi más arról szól hogy a vámpírok nem szeretnének kitűnni a tömegből hanem épp hogy beépültek az emberek közé. Mit akart? Nagy táblákat amiken az szerepel "Vámpír vagyok!" vagy menjenek végig a folyóson ordibálva hogy "Vámpír vagyok,vámpír vagyok!" ?? Lehet úgy néznek ki mint az emberek de nézzék meg a többi filmet amiben van vámpír és meglátják úgy öltöznek mint az emberek, és nem elég hogy néha úgy beszél Edward mint aki nem ebben a korban született? De komolyan mit várnak? Edward így is megmondta hogy csak abban a házban lehetnek tényleg azok akik és nem kell bújkálniuk,és megjátszaniuk magukat.
Nah asszem még ennyi!

4 megjegyzés:

Julcsi írta...

Sztem neked van igazad. Kár hogy ezt a kritikát amit te írtál a kritikusról ő nem olvassa el. :( Pedig sztem is így van jól ahogy van, igaz néhány jelenetet kicseréltem volna, de az ott van a könyvben...:D Amúgy még nem olvastam a könyvet nekem úgy tetszett a film ahogy van, sőt most is úgy tetszik főszereplőstül együtt. Tegnap is azt néztem. :$

Mellee írta...

Nah ugye. Tudtam hogy igazam van. Együtt jó a kettő de ha külön vesszük akkor is jó.A film is a könyv is.Szóval én se változtatnék semmit rajta. És majd kiderülnek a dolgok a második filmből. Nem?
Mármint Emett meg Rosalie története meg majd Jasper és Alice is.
Csak várni kell!

Julcsi írta...

Ne lődd le a lényeget, én még nem olvastam a második könyvet, hogy ne menjen a tanulás kárára, annak itt van a tv. :S:S De tuti jó lesz, már nagyon várom. :)))

Mellee írta...

Jó lesz csak mondom mert ezt is bele írta a kritikus hogy nem árul el sokat róluk,de majd a második részben lesz részlet is. :D:D:D

Megjegyzés küldése