Az én olcsó,kis költségvetésből készült,használt kosztümös, B-film életem

"Hogyan csinálják ezt az emberek - félretenni minden félelmüket és feltétel nélkül bízni valakiben, minden tökéletlenségük és félelmük ellenére? "

"Azthiszem, az agyam már sohasem fog rendesen működni. Legalább csinos vagyok." (Bella)


The sun will always shine,
That's how you make me feel,
We're gonna be all right,
Cause what we have is real,
and we will always be together.


Folyt.köv.

Nahát akkor folytatom.A mai nap se volt olyan rossz.Képzeljétek a bátyám focizik kispályán és bajnokságban is részt vesznek a csapatával.Ma is volt két meccse.Sajna mindkettőt elvesztették de az egyiken bátyám volt a kapus és nem is volt olyan rossz mint ő azt gondolja.Az a baj hogy mindenki egyenként fejlődik és nem csapat szinten,így semmi védelmük nincs ezért kapják a sok gólt.De legalább mozognak.
Nagy nehezen rávettem magamat hogy tanuljak valamit hiszen kedden programozás 2-ből vizsgázom,de valahogy nincs kedvem tanulni semmit,egész nap csak Alkonyatot néznék,akkor kicsit eltudnám felejteni ki is vagyok igazán és milyen életet is szeretnék.Nincs semmi baj az életemmel de néha akkor is sokkal jobb másnak lenni mint aki vagyok.
És persze akkor még ott van az is hogy a fizika tanár nem éppen akarja kijavítani a vizsgáinkat és ennek már vagy két hete,sőt talán több is.És ha nem sikerült akkor lassan újra kellene menni. :S
És még a többi vizsga is a nyakamon van.És mi van ha nekem nem sikerül a SZAR? Mi van ha megint nem lesz meg de az összes ismerősömnek igen?Milyen lúzer leszek?Mi lesz akkor belőlem??Ez az egyetlene esélyem,ez az iskola és ezt is alig tudom végig csinálni.Hát pont ezért jó másnak lenni,hogy elmenekülhessek a gondok elől.
Lassan költözni is kellene és egy új házat keresni,hiszen KÖLTÖZÜNK!Eladtuk a lakást és hát nemsokára itt van a február vége,de mi még egy lakást se néztünk meg.Igazat megvallva én nem is akarok elköltözni innen,hiszen itt éltem,itt nőttem fel és most itt kell hagynom.Én csak a helyzetünket szeretném megoldani. :( Nah de elég az önsajnálatból,megyek tanulni,mert néha azt is kell!Majd holnap is lejelentkezem.
És persze olvasnom kell tovább a könyvet hiszen újabb fejezetet kaptam. :D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése