Az én olcsó,kis költségvetésből készült,használt kosztümös, B-film életem

"Hogyan csinálják ezt az emberek - félretenni minden félelmüket és feltétel nélkül bízni valakiben, minden tökéletlenségük és félelmük ellenére? "

"Azthiszem, az agyam már sohasem fog rendesen működni. Legalább csinos vagyok." (Bella)


The sun will always shine,
That's how you make me feel,
We're gonna be all right,
Cause what we have is real,
and we will always be together.


Elmaradva...

Nah újra itt vagyok. Ne haragudjatok hogy tegnap nem írtam semmit de valami nagyon hosszú napom volt.Igaz nem mentem el olyan korán de azért két vizsgám volt.először beültünk barátnőmmel prog 2 vizsgát írni. Hát igen első megszólalása az volt barátnőmnek amikor belépet az előadó,hogy : "Ez ki?" Hát igen nem túl sok előadáson voltunk bent de azért jó volt.A vizsga nem sokáig tartott számunkra csak 36 percig és már mentünk is el. :D Hát igen gyanítom meg lesz :D
Aztán elmentünk a fizika vizsgára.Volt két óránk mind a ketten csendes tanulást terveztünk ehelyet végig dumáltuk az Alkonyatról,meg vámpírokról meg stb. de ugyanebben a témában.
A fizika vizsga jó volt.Én úgy érzem jól sikerült de majd meglátjuk mi lesz a végeredménye. Aztán rohantam a buszhoz amit persze elértem,ahogy haza értem erőm se volt semmihez valamit átnéztem kalkulusból de nem sok rémlik.Majd megnéztem a Moonlight utolsó részét.A Moonlight egy sorozat amit most néztem végig 3 nap alatt. Sajna csak 16 részből áll,egy vámpír magánnyomozóról szól és arról hogy szerelmes lesz egy emberbe.De nagyon jó a sorozat.
A mai nap az se volt kutya.Kora reggel mentem,amikor még mindenki alszik,amikor senki se jár semerre,még a madarak is alszanak.NAh szóval a 6:30as vonattal mentem át hogy megbukjak digitből és írjak egy jó kalkulus vizsgát. Hát a digit cuki volt.Beültem,az előadó szokásosan alkotott a szövegével. Ugye csak az első 28tételt tanultam meg és mentem hogy beírják az egyest hogy majd eltudjak menni jövő héten.Ehelyett mikor kihúztam a tételeket,hát mondanom se kell nagyon meglepődtem. Az első a 14-es volt a második a 26os.Szóval mindkettő az első 28-on belül.:D:D:D Ilyen mázlim sohase volt még.Két oldalt írtam a két tételről és a srác csak ránézet és azt mondta hát ez max.pont. Így az egyes helyett 5össel jöttem ki. :D
Aztán TIK kurzusfelvétel,majd dumcsi egy kis kalkulus tanulás utána írány a vizsga. Hát nem épp azt a feladatsort kaptam amit szerettem volna de amit tudtam leírtam.Majd meglátjuk mi lesz belőle. Remélem kettes.
Még holnap lesz egy bevetés egy kis prog 2 gyak vizsga és ennyi.A héten 3 nap alatt 5 vizsga és én túl éltem.És a mai nap fénypontja megkaptam az Alkonyat könyvet. :D:D:D
Jó éjt!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése