Az én olcsó,kis költségvetésből készült,használt kosztümös, B-film életem

"Hogyan csinálják ezt az emberek - félretenni minden félelmüket és feltétel nélkül bízni valakiben, minden tökéletlenségük és félelmük ellenére? "

"Azthiszem, az agyam már sohasem fog rendesen működni. Legalább csinos vagyok." (Bella)


The sun will always shine,
That's how you make me feel,
We're gonna be all right,
Cause what we have is real,
and we will always be together.


Bővebben.....


Szóval szó érte a ház elejét mert még nem mutattam be a kutyámat. Szóval van egy kis kutyám,már 3 éves kis Palotapincsi - Spicc keverék.Zsemle színű a buksiján egy fehér kis foltal és olyan mintha fehér sörénye lenne és kis fehér cipelői. Nagyon aranyos,édes kutya.Imád futkosni és sétálni.De nem szeret fürdeni és nem szereti a kis kabátkáit de már rájött hogy mindkettő csak az ő javát akarja.Szóval nem csinált semmit,csak feküdt aludt,evett,aludt,sétált,aludt és még most is alszik.Szegény úgy tudom sajnálni hogy nincs mit csinálnia egész nap. :D
Nah és hogy ki az Úr és ki a szolga?? Jó kérdés,elvileg én vagyok az Úr,hiszen az én kutyám és mindig tőlem függ,én fürdetem,én sétáltatom,én etettem. De az is igaz hogy ha szépen néz rám kaját kap,arra megyünk sétálni amerre ő akar és mindig azt csináljuk amit ő akar.Nah és hogy ezek után ki az Úr és ki a szolga,azt mindenki döntse el maga.Én szeretném azt hinni hogy én,ő pedig úgy gondolja hogy ő.Az egész napomat uralja ez a kis szörmók,nah de nehéz lenne nélküle élni.
Igazából ma se történt semmi izgi.Csak tanultam :S de már nagyon unom és nagyon szeretnék túl lenni rajtuk.Még majdnem 3 hét van hátra,nah jó kettő és fél hét van hátra a vizsgaidőszakból de még az is elég sok.Viszont a vizsgáim száma eggyel csökkent,ami nagyon pozitív dolgo számomra. Az adatbázisok kettes lett ami nem a legjobb de 4 kreditet jelent,és már csak 6vizsga van hátra plusz egy gyakorlati vizsga,de ha a prog2 nem is lesz meg túl élem csak a többi legyen meg. Remélem nem kivánok túl sokat?!
Ha minden jól megy akkor ferbruár 22én lesz az Oscar átadás ahol az Alkonyat sztárjai is szerepelnek, és kivételesen fent maradok és megnézem nem érdekel meddig kell fent maradnom. Ma is megnéztem egyszer,és észrevettem hogy mindig máshogy látom.Mindig valami új dolgot mutat a film.Mintha mindig valaki más szemszögéből látnám(ez a megszállottság egy újabb formája és jele) :D
Nah már ennyi!Jóccakát emberek!

2 megjegyzés:

Julcsi írta...

Dugó ezt neked üzenem: szerintem te vagy az Úr, de amiről Meli nem tud az nem fáj neki. :P Jó mundjuk függsz tőle, de minden uralkodó függ valakitől, főleg a szolgáktól. :D:D:D

Mellee írta...

Mondasz valamit,ha Dugó tudna írni valami olyat válaszolna hogy jgfkjdbfkajnf de gondolom ezt te érted. :D Amúgy megy elfoglalta a helyemet az ágyon,majdnem a párnán fekszik. :S

Megjegyzés küldése