Az én olcsó,kis költségvetésből készült,használt kosztümös, B-film életem

"Hogyan csinálják ezt az emberek - félretenni minden félelmüket és feltétel nélkül bízni valakiben, minden tökéletlenségük és félelmük ellenére? "

"Azthiszem, az agyam már sohasem fog rendesen működni. Legalább csinos vagyok." (Bella)


The sun will always shine,
That's how you make me feel,
We're gonna be all right,
Cause what we have is real,
and we will always be together.


Nem tudok jó címet...:S

Itt vagyok újra. Kissé megbetegedtem így elmaradtak a mindennapi bejegyzések. Bár semmi izgi nem történik velem. Egész nap ülök a tv és a gép előtt és filmeket nézek.Tudjátok hétfőn megint kezdődik a suli és hát megint nem lesz időm semmire és gondoltam amíg lehet addig filmet nézek.
Hétfőtől megint suli, hétfőtől megint suli, hétfőtől megint suli én ezt nem hiszem el.Alig lettem túl a vizsga időszakon és már megint tanulhatok,utálom. Semmi időm sincs pihenni. És ez a betegség,fáj mindenem,a hátam, a torkom, reggel a fejem is fájt és alig éltem. De asszem már jobban vagyok. Csak egy kis megfázás. De mért kell megint suliba menni. Ráadásul most elég hosszú lesz a hetem mert ugye hülye fizika miatt van pénteken is órám. Nah de úgyis haza jövök csütörtök este.Hát ha ezt a félévet túl élem akkor azt hiszem jöhet bármi.De megint 9 vizsga,jesszusom megint nem tudom mire vállalkozok. Egy hét és megmondom mi marad és mi nem, nem érdekel ha csúszok vele de nagyon sok ez a 9 tantárgy. :S Nah majd leírom mik maradtak a döntősök.
Plusz tegnap megkaptam a 17-ik fejezetet a New Moon-ból. És hát kb.15 vagy inkább csak 10 perc kellett. És valami eszméletlen jó volt ez a fejezet. Nem árulom el mi volt benne mert van aki még nem olvasta el,ugye Julcsi?! Nah szóval majd ha ő elolvassa akkor összefoglalom miről szólt. Remélem hamar megkapom a 18. fejezetet mert már nagyon várom. Nah most ennyi elég majd írok legközelebb is!

2 megjegyzés:

Julcsi írta...

Ki mondta hogy nem olvastam még el? Épp most végeztem vele, és én is remélem hogy minél elöbb megkapom a 18. fejezetet. :D Ugye Meli??:D:D:D Jah és tényleg jó volt, az egész nagyon jóóó. De majd kedves barátosnénk elmeséli hogy mi is történt eddig. :D:D

Mellee írta...

Jól van na amikor írtam akkor még biztos nem olvastad el. De ezek szerint akkor tetszet neked.:D:D Ennek örülök! Nekem is nagyon bejött!
És remélem vasárnap megkapom a 18. fejezetet mert akkor neked is küldöm. :D
Beszámolóm még várat magára mert a 18 fejezettel már talán tisztább lesz a kép vagy épp kuszább,nem tudom. :D:D

Megjegyzés küldése