Az én olcsó,kis költségvetésből készült,használt kosztümös, B-film életem

"Hogyan csinálják ezt az emberek - félretenni minden félelmüket és feltétel nélkül bízni valakiben, minden tökéletlenségük és félelmük ellenére? "

"Azthiszem, az agyam már sohasem fog rendesen működni. Legalább csinos vagyok." (Bella)


The sun will always shine,
That's how you make me feel,
We're gonna be all right,
Cause what we have is real,
and we will always be together.


pár nap besűrítve.....

Nah itt vagyok és az utóbbi napok elég mozgalmasak voltak.Fogalmam sincs hogy mit hagytam ki vagy hogy hol fejeztem abba. Kedden volt ugye a kalkulus vizsgám meg reggel a digit de erről már azt hiszem beszéltem. Nah szóval mint utóbb kiderült,meg lett a kalkulusom 2esre. Ennek annyira örültem hogy az csak na. A digitet tudjátok. És Feri szeretnék itt is bocsánatot kérni. Ne haragudj rám!
Szerdán prog 2 gyak vizsgám volt. Hát érdekes volt és megint csak 5 pontom lett. :S Nah de én tudtam hogy ez esélytelen hogy meg legyen. Nah de így is jó volt. Aztán jöttem haza, majd este jött Feri. Jó kis nap volt csak hosszú de nagyon.
Csütörtökön nem csináltunk semmit,apu itthon volt mert dokinál volt. Mi meg egész nap gép,tv,filmek,sorozatok.... kell ennél jobb??
Pénteken is ugyanez volt a műsor. Minek változtatni az amúgy is mükődő dolgokon? Ma szombat van. És nemsokára megyünk bátyámmal focira. Tudjátok ő focizik egy kispályás csapatban. Kiváncsi vagyok ma mi lesz a meccs végeredménye. És hogy ő most milyen poszton fog játszani?!
Azt el is felejtettem hogy felvettem a tantárgyaimat,eddig van 20kreditem de még nem vettem fel mindent. Azt hiszem megint le leszek terhelve,akarom mondani le leszünk terhelve, Feri is meg Julcsi is. És még felvettük a tesinek,harmadik tesinek a görkorcsolya-korcsolya nevű tesit. A félév feléig jégkori utána meg görkori és görhoki. :D:D:D
Jah és neki kezdtem írni egy történetet. Majd ha kész lesz és vége a versenynek ahova beküldöm akkor majd felrakom ide a blogomra. NAh asszem ennyi! A meccs részleteiről amjd még jövök beszámolni.

2 megjegyzés:

Julcsi írta...

Már azt hittem hogy a tesit meg se említed. :D Jah és kedves Melinda, amit te görhokinak hívsz, az elvileg a floorball(görkoriban, hogy mi a hivatols neve az passz, nah jó maradjunk a görhokinál:P). Végignéztem a sorozatot, hát kíváncsi leszek a folytatásra...:D:D:D

Mellee írta...

Tudom mi az a görhoki,ne nézz hülének :D:D:D
És pont ezért várom már mert jó lesz.
Reméltem is hogy tetszeni fog. :D Mert tényleg jó sorozat csak sajna nem folytatják. :S

Megjegyzés küldése