Az én olcsó,kis költségvetésből készült,használt kosztümös, B-film életem

"Hogyan csinálják ezt az emberek - félretenni minden félelmüket és feltétel nélkül bízni valakiben, minden tökéletlenségük és félelmük ellenére? "

"Azthiszem, az agyam már sohasem fog rendesen működni. Legalább csinos vagyok." (Bella)


The sun will always shine,
That's how you make me feel,
We're gonna be all right,
Cause what we have is real,
and we will always be together.


Folytatom már,csak ne piszkálj

Na itt vagyok megint. Tudom megint rég nem írtam nektek így nem tudjátok mi van velem.Igazából nem is sok minden történt. Fogalmam sincs hol hagyhattam abba.Nah de most folytatom. Szóval befejeztem a vizsga időszakot,végre.El se tudjátok képzelni mennyire vártam már a végét,ilyen rossz vizsga időszakom még soha nem volt.Hát a végeredmény 8-ból 7 vizsga sikerült. Több mint amit hittem. És nekem megfelelnek az eredmények is.A tantárgyakat is felvettem és megint lesz olyan sok hogy alig bírom majd a tanulást,de ami biztos hogy egy tantárgyat mindenféleképpen lefogok adni azt hiszem mert 8 tantárgy bőven elég,nem kell oda 9 tantárgy.Így talán nem bukok olyan sokat.
Szombaton bátyámnak voolt meccse. És hát megint kikaptak,most 4-0 -ra de ami igaz az igaz hogy messze most voltak a legjobbak. Nem lettek utolsók hanem utolsó előttiek. :D
És ez már a vége volt,bár nemsokára kezdődik a tavaszi kupa. Volt minden 7 rúgások,bíró verések(Steve Martint) csak persze ezekről én maradtam lee,már megint.Hihetetlen hogy akkor kellett haza jönnünk amikor mindez történt. Ilyen az én szerencsém.:S
Aztán hétfőn kiderült a fizika eredményem ami sikerült,és persze azóta egy szót se tanultam. Hála az égnek. Eddig csak filmeket néztem a héten. Nah jó voltam mamánál,mert szegényke elesett és megütötte a kezét és vittem be neki vizet meg csináltunk túró gombócot. Finom lett! Nyammi-nyammi! :D:D Feri ne bánts nem az én hibám de majd csinálok neked.OK?
Esténként TV és persze kádban Twilight olvasás.Lassan már a New moon-t is elolvasom bár még van hátra 9 fejezet de még nincsenek lefordítva. :S De nem kell sokat várni.
Egy kérdés: Miért van az hogy mi hamarabb kezdünk mint más Kar? Mért kell nekünk egy héttel hamarabb kezdeni?? Nem értem. Bár lesz korizás de akkor is ,el lennék még itthon plusz egy hétig.
Nah de majd vége lesz egyszer.Jó olvasást!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése