Az én olcsó,kis költségvetésből készült,használt kosztümös, B-film életem

"Hogyan csinálják ezt az emberek - félretenni minden félelmüket és feltétel nélkül bízni valakiben, minden tökéletlenségük és félelmük ellenére? "

"Azthiszem, az agyam már sohasem fog rendesen működni. Legalább csinos vagyok." (Bella)


The sun will always shine,
That's how you make me feel,
We're gonna be all right,
Cause what we have is real,
and we will always be together.


Elkezdtem......


Hát én is beálltam a blogozók sorába.Fogalmam sincs miért kezdtem el én is,hiszen nem vagyok az a menjünk a csorda szellem után típus.Szeretem az egyedi dolgokat,szeretek különc lenni az olyan más és már ez is jobb mint menni mindenki után.
Igazából soha nem tudtam írni de hát ezt is el kell kezdeni egyszer.
Kezdem azzal hogy mostanában kicsit megszállott lettem egy könyv miatt,illetve igazából 4 könyv.Ja,és a címét is elárulom ha már ennyire szeretnétek tudni,felkészültetek? Biztos tudni akarjátok?De nem mondhatjátok azt hogy "Én gondoltam...",semmi "Én előre megmondtam",nah szóval ott tartottam hogy akkor elárulom a könyv címét amiből már film is van,nah szóval a könyv címe,nah de biztos akarjátok tudni?? Nah jól van nem húzom tovább...a Könyv az ALKONYAT.Nah gondoltátok volna vagy sem hogy ez sül ki belőle??
Szóval mindennap keresem a képeket,olvasom a könyvet illetve a második könyv fordítását,ha elfelejtek egy-két dolgot akkor belenézek a filmbe vagy épp kikeresem a könyvből.Nah jó aláírom tényleg megszállott lettem,nem is kicsit,de annyira jó a film és a könyv is.Én mindig szerettem a vámpíros történeteket és hát ez is arról szól.Rövid kis történet ismertető:Szóval van egy lány és van egy srác(Bella és Edward) aki történetesen egy vámpír,kezdetben a srác nehezen tudja megállni hogy meg ne harapja a lányt de végül sikerül felülkerekednie a vágyain és egymásba szeretnek.Nah de hogy még se legyen olyan jó neki hiszen ővé a lány,ővé a világ...Szóval vannak rossz vámpírok is és hogy ne legyen olyan fenékig tejfel megakarják ölni a lányt,de végül....nah jó nem lövöm le a poént nézzétek meg a filmet és olvassátok el a könyvet,de nem muszáj ilyen sorrendben.Szóval van szerelem,akció,egy kis vicc is például amikor Bella vendégségbe megy egy vámpírral teli házba és megszólal hogy "Ja hogy rosszul érintene mindenkit hogy ha én lennék a vacsora..." Persze ez nem olyan lehetséges hiszen ezek a vámpírok csak is állati vért isznak,emberit nem. :D
Nah asszem ennyi izelítő elég mára,elég ennyi a történetből.Lóra fel,vagy ez nem a megfelelő,akkor mondjuk kezdjünk neki nah asszem ez a jó.
Jó szórakozást!
Mára köszöntem!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése