Az én olcsó,kis költségvetésből készült,használt kosztümös, B-film életem

"Hogyan csinálják ezt az emberek - félretenni minden félelmüket és feltétel nélkül bízni valakiben, minden tökéletlenségük és félelmük ellenére? "

"Azthiszem, az agyam már sohasem fog rendesen működni. Legalább csinos vagyok." (Bella)


The sun will always shine,
That's how you make me feel,
We're gonna be all right,
Cause what we have is real,
and we will always be together.


Két vizsga....


A mai napom két vizsgáról szólt.Reggel mehettem a fél 7es vonattal. :S Rögtön egy SZAR(Számítógép architektúra) vizsgával kezdtem.Mikor megláttam a vizsgakérdéseket kicsit fellélegeztem,mert tudtam kb 75%át. Ha nem lenne meg nem lesz meg de minden leírtam amit tudtam és én azt érzem meg lesz.Szóval meg lesz!
Majd elmentem barátnőmhöz ahol több mint két órát beszéltünk a kedvenc filmünkről amit most már mindketten kivülről fújjunk és persze a könyvet is és hát muszály volt kidumálni a fontosabb részeket,amik benne vannak,amik nincsenek benne,amik jó lenne ha benne lennének és amik feleslegesen vannak benne.Szóval mi mást raktunk volna bele.És ha még nem jöttetek volna rá még mindig az Alkonyatról van szó.
Én szóltam előre hogy függő vagyok és nem lehet róla lebeszélni. :D
Tegnap nem bírtam ki muszály volt elolvasnom az új fejezetet és valami hihetetlen volt. Ha valaki ismeri a történetet akkor csak annyit mondok hogy a New moon 12.fejezetében kiderül mi Jacob titka,de Edward még mindig nem tért vissza. :S
Miután kibeszéltük magunkat,elmentünk vizsgázni amikre persze egy szót nem tanultunk,nah jó én egy keveset de nem annyit hogy tudjak is valamit. Elvileg holnap lesz eredmény.Mindenkinél volt valami ami segített tanulni :D Úgy érzem ez is meg lesz. :D
Aztán haza értem nagy nehezen,bolt,vacsi csini majd Bubu fürcsi. Hogy milyen koszos egy kutya,hihetetlen.Több mint 40percig görnyedtem felette mire tiszta lett.De megérte.
Képzeljétek ma visszaadtam az Alkonyat könyvet,sajnos kénytelen vagyok megrendelni Szegeden hogy meg legyen és legyen mit olvasnom.Mert most nincs mit olvasnom. :S Remélem jövő héten megérkezik. :D:D
Beszéltem a New moon fordítoóival és ha arra a részre érünk akkor lefordítják majd a Rosalie-s részt ami még a történethez tartozik de nincs benne a könyvben.

2 megjegyzés:

Julcsi írta...

Gratulálok a SzAr-hoz, tudtuk mi hogy meglesz. :P Hát igen a makro vizsga érdekes volt, csak az a baj hogy rossz tanár volt bennt.:S:S:S Még hogy nincs mit olvasnod? Ott van pl.: a többi 5 vizsgához a tananyag :D, neh meg persze az AnitaBlake2. könyve. :D:D:D

Mellee írta...

Jól van na.De megrendeltem az Alkonyatot. :D Nem bírtam ki. A gratulációt köszi,én is gratulálok a makrohoz.:D:D
Tananyag?? Milyen tananyag? Este a kádba amikor felakarok töltődni nem tananyagot viszek. És tudod hogy rá vagyok állva az Alkonyatra nem megy az úgy hogy Anitát olvassak. :D De ígérem amint elkezdődnek az előadások előkerül az Anita is. :D:D

Megjegyzés küldése