Az én olcsó,kis költségvetésből készült,használt kosztümös, B-film életem

"Hogyan csinálják ezt az emberek - félretenni minden félelmüket és feltétel nélkül bízni valakiben, minden tökéletlenségük és félelmük ellenére? "

"Azthiszem, az agyam már sohasem fog rendesen működni. Legalább csinos vagyok." (Bella)


The sun will always shine,
That's how you make me feel,
We're gonna be all right,
Cause what we have is real,
and we will always be together.


Egy újabb....

Egy újabb fejezetet kaptam ma a New moon-ból,így már meg van12fejezet. Hát mennyire jó,nem? Legtöbb ember ezt nem értékeli de nekem sokat jelent. Reggel megint korán keltem mert nem hagyott nyugton aludni az a hülye Számítógép architektúra. Akár hányszor rágondoltam a hasam a nyakamban volt és nem bírtam feküdni se. Így inkább felketlem és neki kezdtem tanulni.Ma megtanultam minden tételt amit csak be tudott fogadni az agyam. Még később talán átnézem valamennyit de most pihizek egyet.És épp azon gondolkoztam hogy ha nem jön össze akkor elmegyek még egyszer és annyival is kevesebb tételt kell átnéznem.De ahogy Julcsi mondaná pozitív gondolkodás és holnap meg lesz. :D A makró puska kész van szóval amiatt annyira nem aggódok.
Most pedig átadom magamat a pihenésnek. És persze jó lenne ha Dugó a vakarózásával nem lökdösné a gépemet akkor látnám amit írok. :D
Holnap tessék nekem szurkolni egész nap!
Amúgy kaptam második kritikát is.Mert hogy a bátyámat még nem említettem meg eddig a blogban.Bár nem is volt olyan sok bejegyzésem és különben elmegy dolgozni és utána ennyi.Igazából a világ legjobb bátyja,bár néha nekem is az agyamra tud menni de asszem azt a néhány pillanatot túl élem.:D
És különben is a barátomat se említettem még.Szegényt most nagyon sajnálom,de hidd el Feri jön még kutyára úthenger. És sikerülni fog!
Pozitív gondolkodás,Pozitív gondolkodás,Pozitív gondolkodás,Pozitív gondolkodás,Pozitív gondolkodás,Pozitív gondolkodás,Pozitív gondolkodás,Pozitív gondolkodás,Pozitív gondolkodás,Pozitív gondolkodás...
Nah mára ennyi!
És nemsokára olvasom a 12.fejezetet... :D:D:D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése